پرسپولیس نیوز: در نشست هیأت مدیره تیم فوتبال هنرمندان حمید استیلی با نظر اکثریت اعضای هیأت مدیره به عنوان سرمربی تیم ملی هنرمندان انتخاب و قرار شد در مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره کیش تیم ملی هنرمندان را همراهی کند.

حسین یاریار در مورد مسابقات جام جهانی هفت نفره هنرمندان که قرار است در اسفندماه در کیش برگزار شود، گفت: طبق گروه‌بندی که هفته قبل در کیش برگزار شد این مسابقات در سه گروه برگزار می‌شود که دو گروه آن پنج تیمه و یک گروه چهار تیمه قرار دارند.

وی افزود: در گروه A تیم‌های برزیل، مجارستان، آلمان و ارمنستان، در گروه B تیم‌های ایران، ترکیه، جمهوری آذربایجان، ژاپن و ایتالیا و در گروه C تیم‌های رومانی، اسلوانی، روسیه، هلند و سوئد قرار دارند.

حسین یاریار مدیر این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال هفت نفره گفت: این مسابقات از ششم اسفند به مدت هفت روز در جزیره کیش برگزار می‌شود و هر تیم ۱۴ نفر عضو دارد که از این ۱۴ نفر چهار بازیکن ملی‌پوش ۳۵ ساله و ۱۰ بازیکن هنرمند قرار دارد.

وی افزود: مدیریت تیم ملی هنرمندان برعهده حاجی مهدی اربابی می‌باشد؛ طبق مصوبه اعضای هیأت مدیره علی صالحی‌نیا به عنوان مربی بدنساز و حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم هنرمندان انتخاب شدند. همچنین امیر میرزاییان و محسن گل‌دهی به عنوان همکاران استیلی او را در مسابقات جام جهانی کیش همراهی خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)