مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل استقلال فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و امیدوارم اسیر بدشانسی نشویم.

 

حمید استیلی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: نقاط ضعف و قوت استقلال را برای بازیکنان تشریح کردیم تا بتوانیم مقابل این تیم خوب و پرمهره به هدفمان برسیم.

وی افزود: کارمان سخت است اما تمرینات خوبی داشته‌ایم و من به این بچه‌ها اعتقاد قلبی دارم. فقط امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند و و یکدل به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

استیلی تاکید کرد: نمی‌توانم نتیجه را پیش‌بینی کنم اما چون این دربی باید یک برنده  داشته باشد و ما دوست نداریم جام حذفی را پس از دیدارهای سخت مانند ذوب آهن از دست بدهیم فقط به پیروزی فکر می‌کنیم و امیدوارم اسیر بدشانسی نشویم.

وی در خصوص حضور معمارزاده در تمرینات گفت: این بازیکن به اشتباه خودش پی برد و آمده تا در این شرایط به ما کمک کند. میثاق از نظر فنی دروازه‌بان خوبی است.

استیلی درباره وضعیت مصدومان پرسپولیس خاطرنشان کرد: تا فردا وضعیت رضایی، هاشمیان مشخص می‌شود اما علی کریمی مثل بقیه بازیکنان آماده و سرحال است و این می‌تواند یک خبر خوش برای ما باشد. نوروزی و علی عسگری را در اختیار نداریم و همانطور که می‌دانید دو بازیکن محروم و جواد کاظمیان نیز در دربی ۷۳ همراه ما نیستند.

سرمربی پرسپولیس درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: با تیم‌های خوب آسیایی همگروه شده‌ایم. کارمان سخت است اما فعلا فقط به استقلال فکر می‌کنیم. الغرافه و الهلال تیم‌هایی هستند که سابقه درخشانی در لیگ کشور خود و حتی آسیا دارند اما ما می‌خواهیم از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)