مرجع خبری پرسپولیس : دردسرهاي امروز حميد استيلي يكي دو تا نيست. او نه تنها بازيكنان دلخواهش را هنوز نگرفته كه در كادر فني هم دست تنهاست. فعلاً فقط سعيد عزيزيان و پرويز كماسي هستند كه در نقش مربي دروازه‌بان‌ها و بدنساز او را همراهي كنند و حتي ادامه حضور كماسي هم قطعي نيست.


او پذيرفته كه به طور موقت بدن‌هاي سرخپوشان را آماده كند تا بدنسازهاي مورد نظر استيلي از راه برسند؛ يك بدنساز هلندي و يك ايراني كه البته هنوز معلوم نيست كدامشان مي‌آيند.

استيلي يك خارجي و 2 ايراني ديگر را هم مي‌خواست براي كنار دستش. ميشاييل هنكه تنها گزينه خارجي‌اش بود كه هنوز بر سر پول با پرسپوليس توافق نكرده و تكليف آمدنش معلوم نيست.

 

 

از ميان 13 مربي ايراني هم بهنام ابوالقاسم‌پور، يك هفته پيش معرفي شد و قرار بود هم دستيار باشد هم آناليزور تيم اما تنها در اولين روز در تمرين پرسپوليس حاضر شد و ديروز هم از ادامه اين همكاري انصراف داد تا شانس ديگر گزينه‌ها بيشتر شود. از سوي ديگر محسن عاشوري به توافق مالي با باشگاه نرسيده و حسين كاشي‌نژاد و جواد حسن‌زاده هم تكليف‌شان معلوم نيست.


اين بلاتكليفي‌ها در واقع شانس حسين عبدي را زياد كرده كه قبل از سفر 10 روزه‌اش به انگلستان نشسته بود پاي ميز مذاكره با استيلي و البته قراري نگذاشتند.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)