پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال امید گفت که هیچ اختلافی با کی‌روش وجود ندارد و به خاطر منافع ملی سعی کردم که آرامش در فوتبال ایران حاکم باشد.

حمید استیلی در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک اظهار داشت: حضورم در این مراسم قدم کوچکی بود در مسیر گرامی داشتن و قدردانی از جانبازان و معلولینی که در جاکارتا درخشیدند و ما واقعا قدردان آنها هستیم.

وی درباره شرایط تیم امید گفت: ما تیم امید را نسبت به گذشته، زودتر تشکیل دادیم و ۲۰۰ بازیکن را زیر نظر گرفتیم که این تعداد به ۳۰، ۳۵ نفر رسید. بازی‌های دوستانه خوبی هم داشتیم، البته قرار بود یک بازی تدارکاتی با عراق داشته باشیم که این تیم در آخرین لحظه انصراف داد. ماه آینده یک بازی با همان تیم داریم و سعی می‌کنیم یک دیدار دیگر را در تهران برگزار کنیم. مربیان ما به باشگاه‌ها سر می‌زنند و با مربیان باشگاهی در ارتباط هستند. امیدوارم تا اسفند که مسابقات انتخابی المپیک است، اردوهای خوبی داشته باشیم. مشکل اصلی ما انتخاب نفرات است. فدراسیون هم کمک‌های لازم را به ما می‌کند تا شرایط خوبی داشته باشیم.

مدیر تیم فوتبال امید درباره اختلافاتی که با مربی خارجی تیم ملی و کارلوس کی‌روش به وجود آمده است، گفت: هیچ اختلافی نیست و ما به خاطر منافع ملی و تیم ملی که باید در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کند، سعی کردیم آرامش را برقرار کنیم. تاج رئیس فدراسیون فوتبال با من و کی‌روش صحبت کرد و امیدوارم آرامشی که نیاز است، حاکم شود. همچنین از همه کسانی که از من حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

استیلی که عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال شده، درباره برنامه‌های این کمیته گفت: درباره مربی تیم جوانان و همچنین مربی تیم زیر ۱۶ سال بانوان در حال صحبت هستیم.

وی درباره دیدار برگشت پرسپولیس و السد گفت: بازی فوق‌العاده سختی خواهد بود و هیچ تضمینی برای فینالیست شدن پرسپولیس وجود ندارد. پرسپولیس در بازی رفت برنده شده و این فقط یک برگ برنده برای دیدار فردا است. السد تیمی حرفه‌ای است و این مسئله باعث شده بازی فردا غیرقابل پیش بینی باشد. به نظرم حضور هواداران کمک زیادی می‌تواند کند. حریف خیلی حرفه‌ای است و امیدوارم بازیکنان منطقی عمل کنند تا با کسب نتیجه مطلوب به فینال برویم. ضمناً شش هفت نفر از کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران آمده‌اند و هواداران باید مراقب باشند که اتفاقی رخ ندهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)