چهارشنبه 16 اردیبهشت (15:20)

مرجع خبری پرسپولیس : تلاش های هدایتی برای بازگرداندن حمید استیلی و علی پروین به پرسپولیس وارد مراحل تازه ای می شود !

در پرسپوليس آنقدر چند دستگي و آشفتگي هست كه وقوع هر اتفاقي غيرممكن جلوه نكند حتي اگر آن اتفاق خاص بازگشت حميد استيلي باشد. اينكه او يك بار شانس نفر اول بودن را از دست داده اصلا دليل خوبي نيست كه تصور كنيم ديگر هرگز سرمربي پرسپوليس نخواهد شد چرا كه رييس هيات مديره براي بازگرداندن او خيلي وقت است تلاش مي‌كند. البته در اين ميان نقش دوستان مشترك هدايتي و استيلي را نمي‌شود ناديده گرفت. آنها بالاخره موفق شدند ذهن آقاي رييس را از اسم‌هاي دهان پركن مربيان خارجي دور كرده و راضي‌اش كنند براي چند روز هم كه شده، به سرمربيگري حميد استيلي در پرسپوليس فكر كند. اتفاقا به نظر مي‌رسد اين پيشنهاد حسابي باب ميل هدايتي بوده كه در همين مدت كوتاه چند هفته‌اي بارها دور از چشم مديران باشگاه به ديدار استيلي رفته و درباره پرسپوليس با او گفت‌وگو كرده است.
او حالا تمام مشورت‌هاي فني‌اش را از حميد استيلي مي‌گيرد و در واقع افكار او را براي تغيير وضعيت پرسپوليس در فصل آينده به كار گرفته. آخرين ديدار آنها هم به همين سه روز قبل برمي‌گردد. درحالي كه دقايق زيادي از ساعت 19 يكشنبه نگذشته بود حسين هدايتي و حميد استيلي در هواي مطبوع فرحزاد كنار هم نشستند و درباره پرسپوليس چند ساعتي به گپ و گفت مشغول شدند كه البته اين ديدار در حضور دو دوست صميمي و مطبوعاتي استيلي انجام شد. رييس هيات مديره قول داد كه تمام تلاش خود را براي نشستن حميد استيلي روي نيمكت پرسپوليس به‌كار ببندد و در عوض استيلي ضعف‌هاي فني تيم سرخپوش را برشمرد و بازيكناني را معرفي كرد كه از نظر خودش مي‌توانند گره‌گشاي مشكلات پرسپوليس باشند. در واقع هدايتي ليست پرسپوليس فصل آينده را از حميد استيلي گرفت تا براي جذب بازيكنان مورد نظر او آستين‌ها را بالا بزند و در يك فرصت مغتنم، خود استيلي را هم جايگزين نلو وينگادا كند.
 هر چه باشد حسين هدايتي خوب مي‌داند كه با توجه به ناكامي‌ها و اتفاقات چند ماه اخير آنچه در روزهاي پيش رو انتظار پرسپوليس را مي‌كشد، به احتمال فراوان عباس انصاري‌فرد تا چند هفته ديگر بايد مديريت‌اش را تحويل بدهد و برود. به همين خاطر هم هست كه رييس هيات مديره تمام توانايي‌هايش را به كار گرفته تا بيش از هميشه خودي نشان دهد و ثابت كند كه مي‌تواند مديري بهتر از انصاري‌فرد باشد. او حالا ديگر سرمربيگري حميد استيلي را هدف قرار داده و در جلسات اخيرش با علي‌آبادي هم در اين باره صحبت كرده البته مديرعامل و ديگر اعضاي هيات مديره هنوز خبر ندارند كه هدايتي در
10 روز گذشته دو بار پنهاني به ديدار رييس سازمان تربيت بدني رفته است. حال آنكه حسين هدايتي در اين ديدارها بحث ديگري را هم به ميان آورده و آن، بازگرداندن علي پروين است. پيش از اين صحبت‌هايي ميان هدايتي و پروين رد و بدل شده و آقاي رييس مي‌خواهد با بازگرداندن علي پروين و حميد استيلي و جلب نظر هواداران، راه را براي مديرعاملي خودش باز كند.
مرجع خبری پرسپولیس :  این در حالی است که از گوشه و کنار شنیده می شود علی دایی از بیشترین شانس برای هدایت سرخپوشان در لیگ نهم برخوردار است و تنها مانع پیش روی او کسی نیست جز علی کریمی ! هر چند گفته می شود جادوگر فصل آینده راهی الاهلی امارات خواهد شد تا راه برای مربیگری دایی در تیم ملی باز شود . در همین رابطه کریمی صبح امروز در مصاحبه ای کوتاه مدعی شد اگر دایی سرمربی پرسپولیس شود قطعا این تیم را ترک خواهد کرد !
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)