پرسپولیس نیوز: مدیر تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد که در اردوی اسفندماه غیبت هیچ بازیکنی قابل پذیرش نخواهد بود.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی بهمن ماه تیم امید روز گذشته (سه‌شنبه) به پایان رسید. در روز پایانی اردو حمید استیلی و کرانچار پیرامون مشکلات تیم امید و غیبت تعدادی از بازیکنان نشست مشترکی را با سعید فتاحی، مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر برگزار کردند.

استیلی در خصوص این جلسه و همچنین تغییر برنامه‌های آماده‌سازی تیم امید گفت: نشست خوبی با آقای فتاحی داشتیم و خوشبختانه همه به دنبال حمایت و تقویت تیم امید هستند. با این وجود تصمیم گرفتیم به منظور نشان دادن حسن نیت و تعامل سازنده با باشگاه‌ها اردوی هفته ابتدایی اسفندماه را لغو کنیم. پیش از این قرار بود اردوی چهار روزه‌ای در ابتدای اسفند داشته باشیم، اما بعد از جلسه با آقای فتاحی کادر فنی موافقت کرد تا این اردو لغو شود. در عین حال سازمان لیگ و باشگاه‌ها با تیم امید همکاری می‌کنند تا اردوی بعدی را با تمام قدرت و حضور تمامی نفرات برگزار کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید افزود: آقای کرانچار در این جلسه تأکید کرد که اردوی بعدی تیم برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و در واقع بخش نهایی آماده‌سازی برای حضور در مسابقات مقدماتی است. بر این اساس اردوی ما از ۱۱ اسفند در تهران آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم در این اردو دو مسابقه تدارکاتی خوب برگزار کنیم تا با آمادگی کامل وارد رقابت‌ها شویم. در واقع اردوی نهایی تا روز هفتم فروردین و پایان مسابقات ادامه خواهد داشت. ما شرایط باشگاه‌ها و خصوصاً نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را درک می‌کنیم. پیش از این هم اعلام کردیم اگر از بازیکنان تیم امید در مسابقات خودشان استفاده می‌کنند، بازی کردن این بچه‌ها به سود ماست، اما اگر قرار نیست بازیکنان تیم امید در مسابقات مورد استفاده قرار گیرند، حتماً آنها را در اختیار ما بگذارند. در این صورت بازیکنان در شرایط بهتری قرار می‌گیرند و می‌توانند به تیم کمک کنند. به هر ترتیب در اردوی اسفندماه دیگر غیبت هیچ بازیکنی قابل پذیرش نیست، چرا که این آخرین فرصت ماست و باید برای آماده‌سازی نهایی تمامی نفرات را در اختیار داشته باشیم.

استیلی اظهار داشت: فراموش نکنیم که بازی‌های سختی در پیش داریم و با حریفانی روبرو می‌شویم که به هیچ وجه آسان نیستند. در این مسیر به کمک و حمایت همه بخش‌های فوتبال کشور نیاز داریم. اردوی پایانی آخرین فرصت ما برای ساختن یک تیم قدرتمند و هماهنگ است که بتواند ابتدا از مرحله اول با موفقیت عبور کند و پس از آن در مرحله نهایی به دنبال شکستن طلسم صعود به المپیک باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)