سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ ایران است و قطعاً با هر تیمی که دیدار داشته باشد انگیزه رقیب فقط و فقط پیروزی است، چراکه دوست دارند بر مدافع عنوان قهرمانی غلبه کنند.

ایگور استیماچ درباره وضعیت کلی سپاهان، اظهار کرد: در فصل نقل و انتقالات برای چند گزینه فکر کرده بودیم و برنامه برای جذب چند بازیکن داشتیم که با توجه به اینکه هرکدام بازیکنان شاخص تیم‌های خود بودند، امکان جذب برخی از آن‌ها میسر نشد، اما با توجه به همه تلاشمان "ایبرچیچ" که یکی از بازیکنان شاخص تیم ملی بوسنی و هرزگووین است را جذب کردیم.

وی افزود: همچنین علی حزامی و امین منوچهری را توانستیم جذب کنیم که بدون شک در پیشرفت سپاهان کمک زیادی خواهند کرد و امیدوارم این سه بازیکن بازی‌های درخشانی ارائه کنند. ضمن اینکه خوشحالیم که دو بازیکن برزیلی‌مان "شیمبا" و "پادوانی" را در ادامه مسابقات در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که آمدن امین منوچهری و شیمبا تا چه اندازه مشکلات تیم سپاهان را حل می‌کند؟ گفت: قطعاً اضافه شدن این بازیکنان به بهتر شدن کارایی موج تهاجمی سپاهان کمک شایانی می‌کند. در مسابقات گذشته گلزنی زیادی داشتیم، ولی برای ضربات آخر شانس به ما پشت می‌کرد. امیدواریم که در ادامه مسابقات بخت و اقبال روی خوش خود را به ما نشان دهد. بازیکنان جدید به خطرناک شدن خط حمله و دفاع کمک می‌کنند.

استیماچ درباره اردوی ترکیه افزود: از مسئولان باشگاه سپاسگزارم که با توجه به محدودیت‌های مالی و اقتصادی موجود شرایط برگزاری یک اردوی خوب را در یک کمپ مجهز در ترکیه فراهم کردند. همه بازیکنان و کادر فنی تمام وجودشان را در این اردو وقف تمرینات کردند تا با یک آمادگی فوق‌العاده نیم‌فصل دوم را شروع کنیم. در کنار تمرینات و برنامه‌های بدنسازی که در این اردو داشتیم، دو دیدار تدارکاتی خود را با دو تیم کشورهای آذربایجان و رومانی برگزار کردیم که برایمان بسیار مفید بود.

وی درباره بازی با پرسپولیس و حساسیت‌های این دیدار، تصریح کرد: سپاهان و پرسپولیس دو تیم شاخص فوتبال ایران هستند. سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است و قطعاً با هر تیمی که دیدار داشته باشد انگیزه رقیب فقط و فقط پیروزی است، چراکه دوست دارند بر مدافع عنوان قهرمانی غلبه کنند.

سرمربی سپاهان افزود: با تمام توان و با آمادگی که از اردوی ترکیه کسب کرده‌ایم، مصمم هستیم که در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست دهیم و هفته‌به‌هفته خود را به جمع مدعیان نزدیک و نزدیک‌تر کنیم. برای "برانکو ایوانوویچ" سرمربی تیم پرسپولیس احترام زیادی قائلم و امیدوارم که دیدار من با مصاف شاگردان ایشان یک دیدار فوق‌العاده جذاب و دیدنی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)