سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دو باشگاه بزرگ ایران با حمایت هوادارانشان به مصاف هم می‌روند، اما باید بگویم که ما قهرمان واقعی هستیم.

استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: بازی فردا بازی بزرگی است، یک بازی بزرگ در فوتبال ایران انجام خواهد شد. دو باشگاه بزرگ ایران با حمایت هوادارانشان به مصاف هم می‌روند، اما باید بگویم که ما قهرمان واقعی هستیم، چرا که در 11 سال اخیر بهترین عملکرد را داشتیم. امیدوارم فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم. برانکو دوست من است و او را خیلی خوب می‌شناسم و خوشحالم که دوباره او را می‌بینم. می‌دانم که آخر بازی غیرممکن است هر دو نفر راضی باشیم.

وی افزود:‌ما آمده‌ایم که بازی فردا را ببریم چرا که تیم خوبی هستیم اما باید بگویم پرسپولیس هم از بهترین تیم‌های حال حاضر ایران است.

استیماچ درباره استفاده از دو بازی برزیلی در سپاهان افزود: پادوانی و شیمبا هر دو آماده هستند و این برای ما یک اتفاق خوب است اما بد بود که در نیم فصل اول نتوانستند برای ما بازی کنند.

وی درباره اینکه برانکو گفته بود با او در تیم ملی کرواسی کار کرده، اظهار داشت: بله همین طور است ما با هم دوست هستیم و من احترام زیادی به برانکو می‌گذارم. ما 10 سال با هم کار کردیم و باید بگویم پرسپولیس خوشبخت است که برانکو سرمربی‌اش است. البته ما دو نفر فردا برای موفقیت تیم‌مان تلاش می‌کنیم اما باید بگویم بعد از بازی باز هم با هم چایی خواهیم خورد.

سرمربی سپاهان درباره شناختش از پرسپولیس گفت: من پرسپولیس را خوب می‌شناسم. می‌دانم برانکو در شروع فصل دشواری‌های زیادی داشت که این مسائل در دو ماه اخیر هم برای ما رخ داد. اما می‌بینید که برانکو الان با تیمش نتیجه می‌گیرد و من هم انتظار دارم این اتفاق برای من هم رخ دهد.

وی افزود: پرسپولیس در حال حاضر یکی از بهترین تیم‌های ایران است. آنها 11 بازی نباختند و 7 برد و 4 مساوی به دست آوردند که این یک امتیاز برای قهرمان شدن است. ما هم تلاش می‌کنیم تا بردهای پشت سر هم را شروع کنیم.

استیماچ اظهار داشت: نقاط قوت پرسپولیس را می شناسم. می‌دانم طارمی موفق‌ترین مهاجم است و از احمدزاده،‌ عالیشاه، نوراللهی و رضائیان شناخت داریم. باید بگویم ما هم بازیکنان خوبی داریم و انتظار دارم فردا بازی خوبی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)