پرسپولیس نیوز :اسپانسر تبلیغات لیگ به خاطر اقدام باشگاه‌های پرطرفدار ادعای خسارت و کسری از مبلغ قرارداد کرده است.
اقدام سه باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران در ابتدای فصل گذشته در رابطه با جمع‌آوری تبلیغات اسپانسر سازمان لیگ، برای آنها گران تمام شد.

مجری طرف قرارداد تبلیغات محیطی فوتبال که به خاطر اجرا نشدن برخی مفاد قرارداد با سازمان لیگ بر سر تسویه حساب سالانه اختلافات اساسی پیدا کرده، برای اجرای باقی مانده تعهدات مالی خود ادعای خسارت کرده است و قرار است دادگاه درباره این ادعا و شکایت مطرح شده از سوی سازمان لیگ تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

یکی از موارد اصلی که مجری تبلیغات محیطی روی آن دست گذاشته، طبق شنیده‌ها شکست در پروژه تبلیغاتی با طرح سامانه هواداری است که ابتدای فصل گذشته جنجال‌های زیادی را در فوتبال ایران به وجود آورده بود.

تمام اهالی فوتبال ایران به یاد دارند که فصل گذشته سه باشگاه پرسپولیس، تراکتورسازی تبریز و استقلال با ائتلاف قدرتمندی که تشکیل دادند عملا جلوی فعالیت سامانه هواداری مجری تبلیغات محیطی را گرفتند و به همین ترتیب در چند مسابقه مدیران این باشگاه‌ها اقدام به جمع‌آوری تابلوها و بنرهای تبلیغاتی اسپانسر سازمان لیگ کردند.

حالا با گذشت چند ماه و با فرا رسیدن زمان تسویه حساب سالانه، اسپانسر تبلیغات لیگ به خاطر این اقدام باشگاه‌های پرطرفدار ادعای خسارت و کسری از مبلغ قرارداد کرده است.

به این ترتیب اخبار موثق دریافتی حکایت از این مسئله دارد که در صورت محکوم شدن سازمان لیگ به کسر بخشی از قرارداد به خاطر اتفاقات مذکور، مدیران فوتبال ایران مبلغ مورد نظر را از حق‌السهم باشگاه‌های پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال از تبلیغات محیطی فوتبال کسر خواهند کرد.

این در حالی است که هر سه باشگاه در حال حاضر به سازمان لیگ برتر بدهی‌های میلیاردی دارند و باید دید واکنش مدیران این سه باشگاه به این اتفاق قابل تامل چه خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)