مرجع خبری پرسپولیس : اسپانسر ميلياردي در انتظار پاسخ نهايي

حدود 2 ماه پيش شخصي به نام سيروس محجوب كه در زمان مديريت اكبر غمخوار قصد داشت در طرح‌هاي اقتصادي به وي كمك كند اعلام كرد حاضر است به مدت 5 سال برند پرسپوليس را در اختيار بگيرد و به ازاي هر سال چيزي حدود 6 ميليارد تومان سود نصيب باشگاه كند. اين موضوع اما با مخالفت صريح رييس سازمان تربيت‌بدني و رييس مجمع باشگاه قرار گرفت. علي‌آبادي اعتقاد داشت واگذاري برند براي مدت طولاني به نفع پرسپوليس نيست و با بازه زماني 2 ساله موافقت كرد. سپس بحث سود 6 ميلياردي منتفي شد و قرار شد سازمان اقتصادي پرسپوليس تشكيل شود كه 51 درصد سهام آن متعلق به محجوب و 49 درصد آن متعلق به باشگاه باشد. عباس انصاري‌فرد نيز با اين موضوع موافقت كرد اما سازمان تن به اين طرح نداد.
در فعل و انفعالات مديريت سازمان اين بحث به درازا كشيد تا جايي كه محجوب تا حدود زيادي از پرسپوليس نااميد شد. حتي در اين ميان شايعاتي در مورد حضور وي در باشگاه استقلال نيز به گوش رسيد اما به نظر مي‌رسد داستان وي هنوز هم ادامه دارد. از قرار معلوم محجوب به پرسپوليس براي جواب نهايي فرصتي داده بود كه اين فرصت دو روز پيش تمام شد اما عباس انصاري‌فرد از وي خواسته تا چند روز ديگر منتظر جواب نهايي بماند.
اسپانسر ميلياردي پرسپوليس حالا منتظر تصميم نهايي دكتر سعيدلو رييس جديد سازمان است

 تا به عنوان رييس مجمع باشگاه در اين مورد تصميم‌گيري كند. پيش از اين حسين هدايتي به‌خاطر عدم دريافت 20 درصد از سهام پرسپوليس از رياست هيات مديره كنار رفته بود. پس بحث واگذاري سهام به كلي منتفي است. در بحث واگذاري برند نيز بعيد است دكتر سعيدلو كه به اصول و قوانين و مقررات بسيار پايبند است كوتاه بيايد، بنابراين مي‌توان اينگونه نتيجه گرفت كه يا محجوب بايد در طرح خود تغييراتي اعمال كند يا از راه ديگري براي پياده كردن برنامه‌هايش وارد عمل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)