سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می‌گوید که شایعه حضور او یا برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی برای جانشینی کی‌روش فرضی است.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال فولاد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر چهار هفته تا پایان لیگ چهاردهم فاصله‌اش تا صدرجدول فقط 3 امتیاز است.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات فولاد در این فصل با وجود اینکه  نتوانست از آرش افشین، بختیار رحمانی، سروش رفیعی، شهاب کرمی، سروش سعیدی به دلیل مشکلات خدمت سربازی و ایوب والی به دلیل دوپینگ استفاده کند اما تاکنون نتایج خوبی گرفته است. وی دلیل موفقیت فولاد را همبستگی بین تمامی ارکان این تیم می‌داند و حالا به فکر رسیدن به هدفش است. هدفی که به طور قطع کسب دوباره مقام قهرمانی است.

دراگان اسکوچیچ در خصوص پیروزی 3 بر 2 تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان و حضور دوباره این تیم در جمع مدعیان، بازی مقابل السد و آخرین فرصت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، بازگشت برانکو ایوانکوویچ به فوتبال ایران، شایعه حضورش بین گزینه‌های مربیگری تیم ملی، پیشنهاد استقلالی‌ها و … صحبت کرده است.

 

 با برتری مقابل نفت مسجدسلیمان توانستید به جمع مدعیان بازگردید.

در شرایط فعلی بسیار دشوار است با بازیکنان کمی که در اختیار داریم همیشه در دو جبهه آنها را آماده و سر حال نگه داریم. بر این اساس در هر بازی حداکثر تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا نتیجه بگیریم.

 اکنون 4 هفته تا پایان لیگ مانده و تیم‌های مدعی چهره خودشان را نشان داده‌اند. چقدر برای فولاد شانس قائل هستید که در این رقابت به قهرمانی برسد؟

من فعلا شانسی را مشخص نمی‌کنم، چون فوتبال ریاضیات نیست که حساب و کتاب کنیم. در حال حاضر تمرکزمان را برای هر بازی که پیش روی ماست گذاشته‌ایم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

 

 با توجه به بازی سختی که مقابل السد دارید و این بازی به نوعی آخرین شانس فولاد برای صعود به مرحله بعدی است، چقدر احتمال موفقیت‌تان وجود دارد؟

کاملاً به این موضوع کاملاً آگاه هستیم که بازی با السد آخرین شانس ماست و به همین دلیل تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

 درست است که هدف اصلی‌تان برای کسب موفقیت در لیگ است و به همین دلیل زیاد به موفقیت در آسیا فکر نمی‌کنید؟

به هیچ وجه اینطور نیست و دلیلی ندارد چنین کاری کنیم. هیچوقت در زندگی‌ام حساب و کتاب چنین مسائلی را نمی‌کنم و همانطور که گفتم بازی به بازی پیش می‌رویم. هر بازی روی کارمان تمرکز داریم که در آن بازی به خوبی پیش برویم و نتیجه بگیریم. ما در دو جبهه می‌جنگیم و دوست داریم در هر دو جبهه به موفقیت برسیم.

 با توجه به اینکه در این فصل 5، 6 بازیکن اصلی فولاد از شما گرفته شدند دلیل موفقیت فولاد را در چه چیزی می‌بینید؟

رمز موفقیت تیم ما همبستگی بین بازیکنان، کادرفنی، مدیریت و هواداران هستند که در هر شرایطی از تیم حمایت کردند.

 برانکو ایوانکوویچ که از قدیمی‌ترین مربیان کروات حاضر در ایران محسوب می‌شود، پس از 9 سال دوباره با سرمربیگری پرسپولیس برگشته است. چه حسی دارید وقتی یکی دیگر از هموطنان خودتان را در ایران می‌بینید؟

پس از بازگشت برانکو با او تماس داشتم و با هم صحبت کردیم. احساس بسیار خوبی دارم که هموطنم به ایران آمده و امیدوارم برانکو در کارش موفق باشد و در پرسپولیس به موفقیت برسد.

 

 شایعه شده کی‌روش با وجود توافق‌هایی که صورت گرفته شاید با تیم ملی قطع همکاری کند و در این صورت شما یا برانکو ایوانکوویچ هدایت تیم ملی را به عهده می‌گیرید. چیزی در این خصوص شنیده‌اید؟

این سؤال فرضی است و قطعی نیست که بتوان به آن پاسخ داد. من هم اکنون تمام تمرکزم را تا پایان فصل روی فولاد گذاشته‌ام و اکنون نمی‌توانم چیزی در این خصوص بگویم.

 اگر فدراسیون پیشنهادی بدهد واکنش‌تان چیست؟

اگر فدراسیون فوتبال برای مربیگری تیم ملی پیشنهادی بدهد قطعاً این پیشنهاد قابل فکر کردن است.

 درست است که از استقلال هم پیشنهاد داشتید؟

تمرکز من فعلا روی فولاد است و اکنون مربی این تیم هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)