سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: ما امروز فولاد واقعی نبودیم.

 دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قبل از هر چیز جا دارد به تیم خوب پرسپولیس بابت این برد که به دست آوردند تبریک بگویم. ما امروز فولاد واقعی نبودیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما پس از بازی مقابل سپاهان و کسب پیروزی مغرور شدند و امروز در حد خودشان ظاهر نشدند. مساریچ و خانزاده که در خط دفاعی ما بودند، با توجه به آسیب‌دیدگی هفته گذشته امروز آمادگی لازم را نداشتند. همچنین چاگو که مصدوم بود را با شرایط خاصی آماده این بازی کردیم. بازی از سوی ما در میانه زمین خیلی بد بود و نتوانستیم توپ‌های برگشتی را از آن خود کنیم. با وجود اینکه پرسپولیس امروز بهتر از ما بود، اما ما هم شانس‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره اینکه از داور بازی ناراضی بوده است، گفت: اجازه بدهید درباره داوری صحبت نکنم، اما داور در صحنه‌های بازی اشتباهاتی داشت. برخی خطاها بود که به نفع پرسپولیس بود و به نفع ما سوت زد. این اشتباهات در فوتبال رخ می‌دهد و طبیعی است. اگر بازیکنان ما بازی خودشان را انجام می‌دادند شرایط متفاوت بود و ما نمی‌توانیم بهانه بگیریم. ما امروز به خودمان باختیم، چراکه بازیکنان در حد خودشان ظاهر نشدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)