مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تیم استیل آذین که بحث حضورش در تیم پرسپولیس مطرح شده این انتقال را مشروط به موافقت مسئولان تیمش می داند.

حسن اشجاری  گفت: اینکه بتوانم در نیم فصل از استیل آذین جدا شوم و به پرسپولیس بروم دست من نیست و باشگاه باید در این باره تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازیکن استیل آذین هستم و تمام فکر و ذکرم موفقیت این تیم است. اگر مسئولان باشگاه به من اجازه بدهند می توانم در نیم فصل به پرسپولیس بروم.

اشجاری درباره دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز گفت: شهرداری بعد از تغییر و تحولاتی که در کادرفنی داشته شرایط خوبی پیدا کرده است. آنها هم مثل تیم ما در نتیجه گیری ناموفق بودند و همین موضوع جدال دو تیم را حساستر می کند. به اعتقاد من جنگ تیمهای پایین جدول مثل جدال صدرنشینان حساس است.

اشجاری افزود: با پیروزی در جام حذفی به آرامش رسیده ایم و شرایط خوبی داریم. اگر بتوانیم شهرداری را شکست دهیم 3 پله در جدول صعود می کنیم. بازی در تبریز سخت است ولی بازیکنان استیل آذین انگیزه زیادی برای پیروزی در این بازی دارند.

وی در پایان اظهار داشت: استیل آذین به سقوط فکر نمی کند. ما به فکر رده های بالاتری در جدول هستیم زیرا اختلاف امتیاز تیم ها کم است و جبران آن کار دشواری نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)