23 دقیقه بازی برای بهترین شدن!

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم نیمکت نشین تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن این تیم در مسابقه برابر شهرداری تبریز انتخاب شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، طی نظرسنجی هفتگی انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس در میدان که از سوی پایگاه مرجع خبری صورت می گیرد اشپیتیم آرفی مهاجم آلبانیایی پرسپولیس با کسب اکثریت آرا به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

 

آرفی در این نظرسنجی از هواداران پرسپولیس از میان 2801 رای ارسال شده 1244 رای ، معادل 44 درصد آرا را به خود اختصاص داد. پس از وی محمد منصوری ، محمد پروین و رحمان احمدی جایگاه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص دادند.

 

 

 

در این بازی که به تساوی یک بر یک دو تیم در واپسین ثانیه ها ختم شد ، غلامرضا رضایی و هادی نوروزی مهاجمان ثابت پرسپولیس غایب بودند.

 

تاکنون و پس از گذشت 9 هفته از برگزاری لیگ برتر ، محمد نوری با چهار بار انتخاب به عنوان بهترین بازیکن هفته پرسپولیس در صدر جدول رده بندی بازیکنان قرار دارد. نظرسنجی هفتگی انتخاب بهترین بازیکن پرسپولیس در طول مسابقات لیگ برتر انجام شده و در پایان لیگ با جمع امتیازات هر بازیکن بهترین بازیکن فصل پرسپولیس انتخاب خواهد شد.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)