پرسپولیس نیوز: حسین کلانی در مراسم تجلیل از سه بزرگمرد ورزش ایران برای جعفر کاشانی اشک ریخت.

حسین کلانی فوتبالیست سابق تیم ملی و پرسپولیس در مراسم تجلیل از حسن حبیبی، عبدالله موحد و تقی عسگری سه اسطوره ورزش ایران، با چشمانی اشکبار با گرامیداشت یاد و خاطره جعفر کاشانی گفت: متاسفانه در این چند سال همه درباره جعفر کاشانی لقب دیپلمات را به کار بردند اما او ورای این لقب ها بود. وی بخاطر دانش و افکاری که برای ورزش ایران در سر داشت مولانای ورزش ایران بود. او ورزش را فراتر از یک فعالیت فیزیکی می‌دانست.
وی ادامه داد: کاشانی اسطوره به معنای واقعی بود. هیچ کس از کارهای او خبر نداشت. کسانی بودند که جعفر بدون اینکه کسی بداند به آن ها کمک می کرد و الان آن ها به مشکل خورده اند. او هر کاری از دستش بر می آمد برای دوستانش می کرد و به معنای واقعی فداکار بود. او هیچ‌وقت فراموش شدنی نیست. علاقه دارم من هم به جعفر و دیگر عزیزانی که از دست دادیم برسم.
پیشکسوت ورزش ایران همچنین گفت: جا دارد از سه اسطوره ورزش ایران قدردانی کنم. ابتدا از استاد خودم جناب حبیبی، موحد اسطوره فنا ناپذیر کشتی ایران، کسی که فکر نمی کنم کسی بتواند در ورزش به پای او برسد و از جناب عسگری اسطوره شنا قدردانی می کنم.

مراسم تجلیل از عبدالله موحد اسطوره کشتی ایران و دارنده ۶ طلای جهان و المپیک، حسن حبیبی پیشکسوت و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال و تقی عسگری پیشکسوت ورزش شنای ایران توسط صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان در هتل ورزش تهران در حال برگزاری است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)