بر خلاف شایعات: نام کریمی در صدر فهرست دایی

مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی پیش از سفر به اسپانیا در حالی برنامه هایش برای هدایت پرسپولیس را ارائه کرد که نام کریمی در صدر فهرست خرید شهریار قرار داشت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ در حالی که کشمکش میان دایی و کاشانی هر روز پیچیده می شود خبر بازگشت علی کریمی به پرسپولیس اختلاف میان سرمربی سابق و سرپرست موقت باشگاه را تحت الشعاع قرار داده است.


نزدیکان یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس با مانور خبری پیوستن کریمی به پرسپولیس و پیش کشیدن بحث اختلاف قدیمی دایی و کریمی سعی می کنند موازنه را به سوی گزینه مورد نظرشان تغییر دهند.

 

این در حالیست که براساس شنیده ها علی دایی در حالی پیش از سفر به اسپانیا برنامه هایش را برای هدایت پرسپولیس و به درخواست علی سعیدلو ارائه داد که نام کریمی در صدر فهرست خرید او قرار داشت.

 

هرچند اختلاف کهنه میان این دو نفر بر هیچکس پوشیده نیست اما در روزهای اول جدایی کریمی از پرسپولیس؛ شماره 8 از طریق امیر مهریزی با دایی مذاکره کرده بود و دو طرف سوءتفاهم های موجود را کنار گذاشتند. دایی در آن زمان با اضافه شدن کریمی به پرسپولیس و حضورش در لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرد اما همان شب فاضلی ضمن تماس با کریمی از پیشنهاد شالکه خبر داد و جادوگر برای دومین بار راهی بوندس لیگا شد.

کریمی پیش از ترک ایران در مصاحبه ای گفته بود: «برای پیوستن به شالکه از دایی رخصت گرفتم». او در واپسین دقایق حضورش در ایران اظهار تمایل کرد بار دیگر با پیراهن پرسپولیس بازی کند و دایی ضمن تایید تصمیم همبازی سابقش گفت: «هرکس جای کریمی بود شالکه را انتخاب می کرد».


براین اساس دایی در برنامه ارائه شده اش به باشگاه برای جذب کریمی تاکید داشت (حبیب کاشانی این مورد را تایید کرده است) تا افرادی که این روزها در حال سمپاشی و ایجاد اختلاف میان دایی و کریمی هستند تیرشان به سنگ بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)