پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران با بیان اینکه جهانبازی یکی از داوران ممتاز کشور است، گفت: اعتراض پرسپولیس در انتخاب جهانبازی بی‌مورد است.

 فریدون اصفهانیان در حاشیه جلسه عصر امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال جهانبازی را یکی از داوران خوب فوتبال ایران دانست و گفت: ما در طول این چند روز نسبت به انتخاب داور دربی حساسیت زیادی داشتیم و پس از جلساتی که برگزار کردیم، یدالله جهانبازی را که یکی از داوران خوب و ممتاز کشور است برای قضاوت این دیدار انتخاب کردیم.

وی تاکید کرد: جهانبازی قضاوت های بسیار خوبی در طول این فصل داشته و همین فاکتور باعث شده تا ما او را برای قضاوت دیدار حساس پرسپولیس و استقلال انتخاب کنیم.

رئیس دپارتمان داوری در خصوص اعتراض پرسپولیس به انتخاب جهانبازی گفت: اعتراض پرسپولیسی‌ها وارد نیست و این ما هستیم که تصمیم می گیریم چه کسی قضاوت این دیدار حساس را برعهده بگیرد.

وی تاکید کرد: شاید اگر یک داور دیگر را برای این دیدار انتخاب می کردیم تیم مقابل اعتراض می کرد بنابراین ما به اعتراض پرسپولیس کاری نداشته و کاری را که صلاح می دانیم، انجام می دهیم.

اصفهانیان در خصوص بحث اختلاف وی با حسین عسگری نیز گفت: این صحبت ها تنها شایعه است و من هیچ اختلافی با عسگری ندارم و مدت ها است کنار یکدیگر با آرامش کارمان را انجام می دهیم.

رئیس دپارتمان داوری در خصوص اعتراض … قیاسی به دلیل انتخاب جهانبازی برای دربی یادآور شد: آقای قیاسی از پیشکسوتان داوری است و احترام او بر ما واجب است و نظرش را اعلام کرده است ولی ما با توجه به معیارهایی که جهانبازی داشت، وی را برای دیدار سرخابی ها انتخاب کردیم.

وی در خصوص افزایش بودجه داوری نیز گفت: امروز در جلسه ای که داشتیم مصوب شد که بودجه داوران فوتبال ایران افزایش پیدا کند که به اعتقاد من این خبری خوب برای جامعه داوری است.

اصفهانیان در پایان و در خصوص مشکل‌ساز شدن اسپری‌های داوران متاسفانه به دلیل سردی هوا این اسپری ها زود از بین می رود و ما با شرکت سازنده صحبت کردیم تا این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)