پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: عبدالله ویسی می‌تواند اظهارات خود را در کمیته اخلاق مطرح کند و ما هم به آن رسیدگی می‌‌کنیم اما اگر ثابت نکند باید پاسخگو باشد.

فریدون اصفهانیان درباره اظهارات عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان علیه غلامرضا جباری داور دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: جباری زیر نظر فدراسیون فوتبال کار می‌کند نه وزارت ورزش و جوانان. او چندین سال است که در فدراسیون کار کرده و کار قضاوت را نیز بر عهده دارد. ما تافته جدا بافته نیستیم و زیر نظر فدراسیون فوتبال کار می‌کنیم. اگر کسی که در کمیته آموزش کار می‌کند و نمی‌تواند کار داوری انجام دهد، به ما این مسئله را ابلاغ کند.

وی ادامه داد: به ویسی ارادت داریم اما اگر مدارکی علیه جباری دارد و تصور می‌کند که این داور با او خصومت دارد، ارائه کند تا ما به آن رسیدگی کنیم.

رئیس کمیته داوران با بیان اینکه نباید در کار یکدیگر دخالت کنیم، تصریح کرد: همانطور که ما نباید در کار مربیان دخالت کنیم، مربیان هم نباید در کار داوران دخالت کنند. اگر آنها حرفی درباره داوری دارند به مرجع آن بگویند، نه اینکه مصاحبه کنند و جو را بهم بریزند.

اصفهانیان افزود: ویسی می‌تواند اظهارات خود را در کمیته اخلاق مطرح کند و ما هم به آن رسیدگی می‌‌کنیم اما اگر ثابت نکند باید پاسخگو باشد.

وی که روز گذشته ناظر دیدار تیم‌های ملوان انزلی و گسترش فولاد تبریز بود، در خصوص رفتار مازیار زارع کاپیتان ملوان گفت: ظاهرا به این بازیکن از سوی هواداران فحاشی شد که البته ما چیزی نشنیدیم. زارع تصمیم گرفت از زمین بیرون برود و در همان لحظه بازوبند را به شماره 10 ملوان داد. با توجه به اینکه او بدون اجازه قصد بیرون رفتن از زمین را داشت، داور وی را با کارت زرد جریمه کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)