پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: خطای پنالتی پرسپولیس در بازی با سپاهان به درستی اعلام شد.
اصفهانیان: پنالتی پرسپولیس درست بود

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران گفت: ناظر بازی گزارش خود را به ما ارائه داد. با توجه به حساسیت بازی و جو حاکم بر استادیوم، سعی شد از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده شود. تیم داوری از نظر مدیریت در بازی، کنترل بازی و تنبیهات انضباطی به خوبی عمل کرده و توانست مسابقه را کنترل کنند.
وی گفت: طبق گزارش ناظر بازی، در دقیقه ۸۷ داور به درستی خطای هند پنالتی سپاهان را اعلام کرد چون دست بازیکن کاملا در حالت غیر طبیعی بود و باعث انحراف توپ شد. البته در این صحنه که حدود یک تا دو ثانیه طول کشید، حدود ۱۸ بازیکن از دو تیم داخل محوطه جریمه جدال های فیزیکی داشتند که در این برخورد ها، تماس بدنی نیز وجود داشت. اگر فیلم بازی بازبینی شود ابتدا بازیکن تیم سپاهان ( کی روش) با دست بازیکن تیم پرسپولیس( مصلح) را هل می دهد و در ادامه مهاجم پرسپولیس ( منشا)نیز به همین صورت بازیکن شماره ۴۴ سپاهان( شفیعی) را هل می دهد که داور عکس العملی به هیچ کدام از بازیکنان نشان نمی دهد و به درستی خطای هند مدافع سپاهان ( شماره ۸۸) را به سود تیم پرسپولیس، پنالتی اعلام می کند.
رئیس کمیته داوران در پایان گفت: با توجه به گزارش ناظر داوری در دقیقه ۱+۹۰ نیز بازیکن ۸۸ سپاهان به همراه بازیکن شماره ۸ پرسپولیس در نزدیکی داور اقدام به توهین به یکدیگر می کنند که داور بازی هر دو بازیکن را از زمین مسابقه اخراج می کند ضمنا پس از بازبینی فیلم مسابقه توسط کمیته آنالیز، نتیجه نهایی از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)