پرسپولیس نیوز: رئیس کمیته داوران می گوید از هشت بازی برگزار شده در هفته دهم، داوران در سه دیدار اشتباه تاثیرگذار داشتند.

فریدون اصفهانیان درباره عملکرد داوران در هفته دهم لیگ برتر گروه آنالیز داوری متشکل از رضا غیاثی و حسین عسگری جلسه‌ای را برگزار کردیم و فیلم بازی‌ها را به همراه گزارش ناظران بازبینی و بررسی کردیم.

وی در ادامه افزود: در دیدار استقلال با سپاهان ، داور علیرغم قضاوت خوب یک پنالتی به سود استقلال نگرفت و در بقیه کارهای تیمی خوب عمل کرد. همچنین در بازی فولاد با استقلال خوزستان داور این دیدار باید یک پنالتی به سود استقلال خوزستان اعلام می کرد.

اصفهانیان درباره عملکرد داوری در دیدار سایپا و پرسپولیس اظهار داشت: گل تیم سایپا در شرایط آفساید به ثمر رسید. همچنین دروازه بان پرسپولیس روی مهاجم سایپا مرتکب خطا شد، اما داور مسابقه متاسفانه این صحنه را تشخیص نداد و خطای مهاجم  را اعلام کرد. همچنین در این صحنه داورباید پنالتی اعلام می کرد و به بیرانوند هم باید اخطار می داد.

رئیس کمیته داوران در پایان افزود: از هشت بازی برگزار شده در هفته دهم لیگ، داوران ما در سه بازی اشتباه تاثیرگذار داشتند. ما سعی می‌کنیم با تذکر و راهنمایی های لازم اشتباهات را تقلیل دهیم و نقاط قوت را افزایش دهیم تا در قضاوت‌های بعدی داوران عملکرد بهتری داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)