تيم ملي فوتبال ايران در چارچوب مسابقه‌هاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل در قاره آسيا، فردا (سه‌شنبه) از ساعت 18:30 (به وقت ايران) در ورزشگاه اسپورت سيتي (مدينه الرياضيه) شهر بيروت به مصاف لبنان خواهد رفت.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، در گروه يک اين رقابتها، تيم ملي ايران پس از کره جنوبي با 4 امتياز از دو بازي در مکان دوم قرار دارد و لبنان با تنها يک امتياز از سه مسابقه در رده پنجم ايستاده است و براي هر دو تيم ايران و لبنان سه امتياز اين ديدار از اهميت خاصي برخوردار است. ايران چنانچه موفق به کسب هر سه امتياز اين مسابقه نشود، در ادامه راه با مشکل مواجه خواهد شد و لبناني‌ها نيز مي‌دانند که اگر در اين ميدان مغلوب شوند، تقريبا ديگر اميدي براي صعود نخواهند داشت.

به نقل از ايسنا،البته سطح فوتبال دو کشور با توجه به سابقه و ديدارهاي قبلي، رنکينگ فيفا و… قابل قياس نيست اما کارلوس کي‌روش سرمربي تيم ملي ايران معتقد است که لبنان امروز را نبايد با هفت يا هشت سال پيش مقايسه کرد. آنها در اين سالها رشد داشته‌اند و همين که به اين مرحله از مسابقات رسيده و در مرحله قبلي يک بار موفق به شکست دادن کره جنوبي شده‌اند، مويد اين مساله است.

با اين حال اعضاي تيم ملي ايران که يک اردوي 10 روزه در اردن را پشت سر گذاشته‌اند، با وجود در اختيار نداشتن بازيکناني مانند مجتبي جباري، آندرانيک تيموريان، اشکان دژآگه، خسرو حيدري، مهرداد پولادي با يکديگر متحد شده‌اند که در اين ديدار به پيروزي برسند و با کسب هر سه امتياز، هواداران فوتبال و طرفداران تيم ملي را شاد کنند. اکنون در فاصله کمتر از 24 ساعت به اين مسابقه حساس، لازم است همه دست به دست هم بدهيم و تيم ملي کشورمان را ياري کنيم تا بتواند در بيروت با يک نتيجه خوب و پيروزي دلچسب ميدان را ترک کند. اعضاي تيم ملي در اين لحظات چشم به حمايت‌هاي مردم، مسوولان، رسانه‌ها و همه و همه دارند.

اميد است نتيجه اين حمايتها، پيروزي شيرين تيم ملي ايران در ديدار سه‌شنبه مقابل لبنان باشد و تيم کشورمان گامي ديگر به سوي صعود به جام جهاني 2014 بردارد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)