پرسپولیس نیوز: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از هواداران به دلیل حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور، از فدراسیون فوتبال خواست نسبت به بهبود شرایط داوری رقابت‌های درجه اول کشور، تصمیمات لازم اتخاذ نماید و نسبت به حاشیه‌هایی که از سوی برخی افراد در بزنگاه‌های پرسپولیس ایجاد می‌شود هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است؛

قبل از هر چیز و بیان هر نکته‌ای وظیفه خود می‌دانیم ضمن سپاس از هواداران وفادار و پرشور پرسپولیس از ایشان به جهت ناکامی در رقابت‌های جام حذفی کشور عذرخواهی کنیم. می‌دانیم برای این هواداران، شکست تیم محبوبشان در یک مسابقه رسمی تا چه میزان سخت و دشوار است و این اندوهی مشترک است که بر دل تمام اعضای خانواده پرسپولیس سنگینی می‌کند و هیچ چیز آن را آرام نمی‌کند، مگر ادامه حضور مقتدرانه سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر و آغازی قدرتمند و طوفانی در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا، که این بازیکنان متعصب و توانمند و کادر فنی با درایت پرسپولیس آن را نوید می‌دهند.

تردیدی نیست در روزی که بلاتکلیفی‌ها و سردر گمی در برگزاری مسابقه به خاطر فشار و فشردگی مسابقات تاثیر نامطلوب بیشتری را روی بازیکنان گذاشت و آنها را از حضور انرژی بخش تعداد بیشتری از هواداران محروم کرد تا در نهایت به گواه اسناد رسمی در اختیار باشگاه این بازی در شرایط جوی نامناسبتری نسبت به روز قبل از آن برگزار شود. بازیکنان پرسپولیس با تعصب و پرشور بازی کردند، اما بد اقبالی در بهره‌برداری از برتری در طول مسابقه و موقعیت‌های متعدد متاسفانه نهایتا این ناکامی را رقم زد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس همچنین ضمن ابراز این خواسته بر حق از سازمان لیگ برتر مبنی بر جلوگیری از تکرار رویه برگزاری این مسابقه که باعث وارد آمدن لطمه به تیم پرسپولیس گردید، از فدراسیون فوتبال ایران تقاضا دارد، نسبت به اصلاح شرایط داوری رقابت‌های درجه اول کشور، تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

باشگاه پرسپولیس همچنین به بعضی اشخاص و بخش‌ها هشدار جدی می‌دهد با توجه به مشکوک بودن بعضی اقدامات و حاشیه‌سازی‌های به ظاهر دلسوزانه در بزنگاه‌های حساس پرسپولیس، در نظر دارد نسبت به پیگیری‌های قضایی اقدام نماید. مشکوک بودن این رفتارها و انتخاب زمان‌های خاص برای وقوع آنها که بنابر اعلام خود اعضای تیم باعث از بین رفتن آرامش و ایجاد استرس بین آنها شده است، در تجزیه و تحلیل‌های کارشناسی هم مورد توجه قرار گرفته است و از آنجا که از نتایج آن، ناراحتی و نارضایتی و حتی سرخوردگی عمومی ناشی از ناکامی پرسپولیس به ویژه در نقش نماینده نظام جمهوری اسلامی در رقابت‌های بین‌المللی بوده، می‌تواند مورد توجه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی قرار بگیرد و جدای از این، باشگاه ناچار خواهد بود به منظور جلوگیری از تکرار آنها در شرایط مشابه، اقدام به پیگیری‌های قضایی نماید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)