رییس هیات فوتبال استان تهران، گفت: صدور کارت بازی فرهاد مجیدی منوط به رسیدن فسخ نامه لیام ردی است.

حبیب الله شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جزئیات قرارداد فرهاد مجیدی گفت: قرارداد مجیدی مشروط است، چون طبق قرار قبلی نامه او باید به جای لیام ردی ثبت شود، اما تا لحظه‌ای که مجیدی به هیات فوتبال آمد هنوز فسخ نامه ردی به دست ما نرسیده بود، به همین دلیل با آقای بهروان صحبت کردم و او گفت که چون استقلال با ردی به توافق مالی دست پیدا کرده‌، ما می‌توانیم قرارداد مجیدی را مشروط ثبت کنیم.

 

وی ادامه داد: علی فتح‌الله‌زاده نامه‌ای به سازمان لیگ فرستاده بود، مبنی بر این که با لیام ردی به توافق مالی رسیده است. بر همین اساس آقای بهروان گفت که می‌شود قرارداد مجیدی را با استقلال به صورت مشروط ثبت کنیم تا زمانی که فسخ نامه ردی رسید، کارت بازی این بازیکن از سوی سازمان لیگ صادر شود، بنابراین تا فسخ نامه ردی نیاید، کارت بازی مجیدی صادر نمی‌شود.

 

رییس هیات فوتبال استان تهران در ادامه گفت: ثبت قرارداد مجیدی به این صورت غیر قانونی نیست چون ممکن است در هر قراردادی نقص پرونده‌ وجود داشته باشد و مثلا صدور کارت بازی به رسیدن جواب تست پزشکی یا ماندن آن منوط شود.

 

شیرازی همچنین گفت: هفته‌ گذشته استقلال نامه‌ای به ما داد مبنی بر این که قصد دارد پنج بازیکن را از فهرست خارج کند. این بازیکنان عبارت بودند از: امین منوچهری، میثم حسینی، فابیو جانواریو، رودریگو توزی و لیام ردی. از طرف دیگر استقلالی‌ها شش بازیکن جدید را به نام‌های ایمان موسوی، عباس محمدرضایی، فرزاد حاتمی، حسن اشجاری، فرهاد مجیدی و آرزه جذب کردند. این در حالی بود که از جمع پنج بازیکن فسخ شده ردی و توزی هنوز فسخ نامه ندارند.

 

اگر قرارداد مجیدی طبق گفته شیرازی به جای لیام ردی ثبت شده باشد و فسخ نامه توزی هنوز نرسیده باشد، بنابراین این سوال پیش می‌آید که چطور نام شش بازیکن جدید به جای خروج سه نفر از لیست استقلال ثبت شده است. شیرازی در پاسخ به این سوال به ایسنا گفت که استقلالی‌ها مدعی هستند که چهار محالی زیر 23 سال است و سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود. با این حال هنوز هم تکلیف یک بازیکن اضافی استقلال مشخص نیست.

 

شیرازی همچنین گفت: اگر استقلال بخواهد گوران صربستانی را به تیمش اضافه کند، ناچار است که فسخ نامه رودریگو توزی را به هیات فوتبال تحویل دهد. ضمن این که با توجه به اتمام فصل نقل و انتقالات زمستانی تنها در صورتی قرارداد گوران ثبت می‌شود که وی تا دوم دی ماه جاری قراردادش را با تیم سابقش فسخ کرده باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)