دوشنبه 23 دی (12:07) 

مرجع خبری پرسپولیس : هاشمی در معارفه انصاریفرد: سازمان تربیت بدنی دخالتی در برکناری مصطفوی نداشت/ شوک مثبتی بود

معاون سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه این سازمان دخالتی در برکناری مصطفوی نداشت، ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال پرسپولیس با کادر مدیریتی جدید بتواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتظارات مردم و ورزش ایران را برآورده کند.

کیومرث هاشمی که صبح امروز در مراسم تودیع داریوش مصطفوی و معارفه عباس انصاریفرد مدیران عامل پیشین و جدید باشگاه پرسپولیس سخن می گفت، ضمن تشکر از حضور رسانه ها در این جلسه اظهار داشت: در ورزش آمد و رفت های بسیاری اتفاق می افتد که امری طبیعی است. انصاریفرد در گذشته مدیر عامل پرسپولیس بوده و مصطفوی هم مدتی مدیریت باشگاه را برعهده گرفت. حتی در عرصه های مختلف از جمله مدیریت، کادر فنی و عرصه های مختلف این تغییرات شکل می گیرد و ادب حکم می کند با گذاشتن چنین جلساتی از زحمات مدیر قبلی تشکر و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی با رد خبر دخالت سازمان تربیت بدنی در برکناری مصطفوی و انتخاب انصاریفرد ادامه داد:

سازمان انتظارات زیادی از باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس دارد. این تیم طرفداران بسیاری در ایران، کشورهای حاشیه خلیج فارس و اقصی نقاط جهان دارد و سازمان به عنوان مجمع عمومی این باشگاه با درک حساسیت های موجود باید در جهت موفقیت این باشگاه گام بردارد.

معاون سازمان تربیت بدنی افزود: نتایج به دست آمده درهفته های اخیر همه را نگران کرد و عزیزانمان در هیئت مدیره طی جلسات مختلف به این نتیجه رسیدند که در این مقطع نیاز به تغییر و تحول در مدیریت باشگاه احساس می شود. قطعا در مواقع مختلف شوک هایی هستند که باعث ایجاد تغییرات مثبت در تیم می شوند و امروز هیئت مدیره تغییر مدیریت را شوک مثبتی ارزیابی کرده و ما به نظر و تصمیم آنها احترام می گذاریم.

هاشمی خاطرنشان کرد: مصطفوی از ذخایر ورزش و فوتبال ایران است که در سالهای گذشته زحمات زیادی برای فوتبال در عرصه های مختلف کشیده است. تا دیروز مسئولیت مدیریت باشگاه بر دوش وی بوده اما امروز این مسئولیت برداشته شد و به انصاریفرد سپرده شد. قطعا این تغییر و تحولات طبیعی است و امیدواریم نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

وی در مورد انتخاب انصاریفرد به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: وی چهره شناخته شده ای در فوتبال است و به خوبی از این ورزش اطلاع دارد و همچنین از طرفداران سرسخت باشگاه پرسپولیس محسوب می شود. سازمان تربیت بدنی به انتخاب وی از سوی هیئت مدیره احترام می گذارد .

هاشمی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم مجموعه گردانندگان باشگاه پرسپولیس از جمله هیئت مدیره، مدیرعامل، کادرفنی، بازیکنان و هواداران طوری برنامه ریزی کنند که با نتایج خوب این تیم در مسابقات مختلف داخلی و خارجی همه مردم و طرفداران این تیم خوشحال شوند که این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد.

معاون سازمان تربیت بدنی تصریح کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و اهمیت خاصی برای ورزش دارد و باید توجه ویژه ای به آن از جهت تقویت و موفقیت این تیم صورت گیرد. قطعا نگاه و مطالب ارزشمند رسانه ها می تواند همانند یک مشورت برای هیئت مدیره و عامل موفقیت باشگاه محسوب شود و باشگاه پرسپولیس به این حمایتها نیاز دارد تا به جایگاه اصلی اش باز گردد.

وی ادامه داد: تیم فوتبال پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و باید حمایت شود. رسانه ها، مسئولان ورزش و تمام کسانی که به نوعی می توانند به این باشگاه کمک کنند باید برای حضور قدرتمند این باشگاه در آسیا کمک کنند.

هاشمی در پایان گفت: مطمئنا انصاریفرد برای موفقیت باشگاه برنامه های کوتاه مدت و بلند مدتی دارد، اما برای ما مهمتر برنامه های بلند مدت و چشم انداز آینده باشگاه است که به روشنی آینده باشگاه را برای هواداران و مسئولان آن مشخص کند.

تاج در مراسم معارفه انصاریفرد: امیدوارم پرسپولیس نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشد

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته تیم های ملی گفت: امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس با حضور عباس انصاریفرد نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد.

مهدی تاج که صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل باشگاه پرسپولیس شرکت کرده بود، ضمن بیان این مطلب افزود: من نباید در این جلسه می آمدم چرا که قرار بود علی کفاشیان بیاید اما با توجه به تداخل زمانی نشست هیئت رئیس فدراسیون فوتبال و این مراسم من به نمایندگی از فدراسیون آمدم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به آقای مصطفوی خسته نباشید می گویم و به آقای انصاریفرد خوش آمد می گویم. ایشان تجربه مدیریت در پرسپولیس را دارد و بی خبر از باشگاه پرسپولیس نیست.

مهدی تاج با اشاره به اینکه هر زمان پرسپولیس و استقلال قدرتمند باشند تیم ملی نیز پیشرفت می کند افزود: پرسپولیس هم یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا است که امیدواریم این تیم نیز ماند سه تیم دیگر نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشد.

تاج در ادامه خاطر نشان کرد: هر چهار تیم حاضر در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا د رحال حاضر تیم های ملی ایران هستند و باید کمک کنیم که در عرصه آسیایی نیز نتایج مطلوبی کسب کنند.

وی پرسپولیس و استقلال را کانون توجه مردم خواند و تاکید کرد که باید از این تیم ها حمایت و پشتیبانی کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)