مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس در آستانه داربي 73 به اظهار نظر درباره اين ديدار پرداختند.

 

پرسپوليسي‌ها پس از تمرين امروز تيم‌شان با اميدواري خاصي از شكست استقلال در بازي روز جمعه صحبت كردند. آن‌ها اميدوارند كه روند پيروزي هاي پرسپوليس در داربي‌هاي جام حذفي و همچنين داربي‌هاي ماه آذر در اين ديدار هم ادامه داشته باشد.

 

وحيد هاشميان: انگيزه خاصي براي شكست استقلال داريم

 

من پس از پايان دوران مصدوميتم هنوز با تيم تمرين نكرده‌ام، بنابراين به طور كامل براي اين بازي آماده نيستم. اما خوشبختانه بازيكنان در هفته‌هاي گذشته تمرين‌هاي خوبي انجام داده‌اند و آماده اين ديدار هستند. متاسفانه ما در داربي‌هاي قبلي باخته‌ايم اما هر بازي شرايط خاص خودش را دارد. درست است كه پرسپوليس چند داربي است كه پيروز نبوده، اما فكر مي‌كنم كه ما در اكثر آن بازي‌ها نمايش بسيار خوبي داشتيم و تنها در گرفتن نتيجه ناموفق بوديم. با اين حال انگيزه زيادي داريم كه روز جمعه استقلال را شكست دهيم.


غلامرضا رضايي: نوبت خوشحالي پرسپوليس هم مي‌رسد

تيم ما از اول فصل بدشانسي‌هاي زيادي داشته و بودن بازيكنان محروم و مصدوم به تيم‌مان ضربه وارد كرده اما اين بازي با بازي‌هاي ديگر فرق دارد و بازيكنان انگيزه زيادي دارند. خود من هم هنوز به آمادگي كامل نرسيده‌ام با اين حال سعي مي‌كنم بهترين بازي‌ام را براي پرسپوليس انجام دهم. ان‌شاءالله ما در اين بازي به پيروزي مي‌رسيم و اگر تا جمعه مشكلي غير از مشكلاتي كه الان با آن‌ها روبه‌رو هستيم پيش نيايد، مي‌توانيم استقلال را ببريم. استقلالي‌ها پس از داربي رفت كه بازي را برده بودند، خيلي خوشحال بودند و كارهاي خاصي روي سكوها انجام دادند با اين حال نوبت پرسپوليس و هواداران ما هم براي خوشحالي كردن مي‌رسد.


حسين بادامكي: اميدوارم روند خوب پرسپوليس در جام حذفي را حفظ كنيم

تلاش مي‌كنيم با پيروزي در بازي روز جمعه هم شكست‌هاي قبلي مقابل استقلال را جبران كنيم و هم هواداران پرسپوليس را با تيم آشتي دهيم. تا جايي كه مي‌دانم پرسپوليس در جام حذفي و همچنين در ماه آذر روند خوبي در داربي‌ها داشته و من خيلي اميدوارم كه اين روند را حفظ كنيم. البته اين نتايج خوب، وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند. با اين حال همه بازيكنان انگيزه دارند كه بازی را ببرند. بردن در داربي نوبتي نيست اما ما بايد بالاخره اين بازي را ببريم.


مازيار زارع: اين داربي با ساير داربي‌ها تفاوت دارد

مطمئنا نمي‌توان نتيجه اين بازي را پيش‌بيني كرد. داربي هميشه با ساير بازي‌ها فرق مي‌كرده اما اين داربي هم با ساير داربي‌ها متفاوت است. به هر حال اين بازي در جام حذفي است و تنها يك تيم به مرحله بعد صعود مي‌كند كه همين موضوع حساسيت‌ها را بيشتر كرده. اميدواريم يك بازي خوب مقابل استقلال انجام دهيم. در تمرين‌هاي روز گذشته هيچ اتفاق خاصي بين بازيكنان نيفتاد و اگر هم دو بازيكن با هم برخورد داشتند، خيلي طبيعي بوده است چرا كه در فوتبال هميشه برخورد فيزيكي وجود دارد. فوتبال، پينگ پنگ نيست. ممكن است در يك صحنه دو بازيكن به هم برخورد كنند. با اين حال همه بازيكنان براي شكست استقلال آماده‌اند.


مهرداد اولادي: استقلال بر خلاف ما خوش‌شانس بوده است

همه بازيكنان منتظر اين داربي‌اند. متاسفانه ما داربي قبل را باخته‌ايم اما شرايط اين بازي با داربي قبلي متفاوت است. ما براي پيروزي به ميدان مي‌رويم و توكل‌مان به خداست. از آنجا كه اين بازي در جام حذفي برگزار مي‌شود، حساسيت‌ها بالاتر رفته است. اميدوارم خدا هم به ما كمك كند چرا كه ما در بازي‌هاي قبلي با وجود عملكرد خوب و موقعيت‌هاي زيادي كه داشتيم خيلي بدشانس بوديم اما استقلال درست برعكس ما خيلي خوش‌شانس بوده. هرچند آن‌ها هم تيم خوبي هستند اما اميدوارم كه روند خوش‌شانسي‌هاي ما از بازي استقلال شروع شود.

محمد نوري: برنده اين بازي قهرمان جام حذفي مي‌شود

اين بازي حساسيت‌هاي زيادي دارد و مطمئنا برنده آن شانس اول قهرماني در جام حذفي خواهد بود. همه ما آماده هستيم كه با پيروزي در اين بازي شكست‌هاي قبل در داربي را فراموش كنيم و در ادامه ليگ هم با روحيه‌ي بهتري به ميدان برويم. استقلال هم تيم خوب و پرمهره‌اي است اما ما هم انگيزه‌هاي خاص خودمان را براي شكست آن‌ها داريم.


بر خلاف بازيكنان پرسپوليس كه پس از تمرين امروز با خبرنگاران صحبت كردند، بر اساس اعلام باشگاه استقلال تمرين امروز استقلال پشت درهاي بسته برگزار شد و امكان گفت‌وگو با بازيكنان اين تيم براي خبرنگاران فراهم نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)