پرسپولیس نیوز : به خواست هواداران و با درخواست باشگله پرسپولیس و اقدام اسپانسر باشگاه، بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای بازی با السد به ۵ هزار تومان کاهش یافت.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، به توجه به خواست هواداران مبنی بر کاهش قیمت بلیت های بازی با السد به منظور حضور پر شمار در ورزشگاه و حمایت از قهرمان و نماینده اول فوتبال ایران در لیگ قهرمانان و با درخواست باشگاه پرسپولیس، اسپانسر باشگاه با قبول هزینه ها ، شرایطی را فراهم آورد که قیمت بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای این دیدار از ۱۵ هزار تومان به ۵ هزار تومان کاهش یابد‌‌.
اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بی صبرانه منتظر هستند تا وقتی برای شروع بازی برابر السد از تونل خارج می شوند با سکوهایی که از حرارت اشتیاق پرسپولیسی ها سرخ شده است و با همهمه و هیاهوی دوست داشتنی شما روبرو شوند که لرزه بر اندام هر حریفی می اندازد.

باشگاه پرسپولیس همچنین ضمن قدردانی مجدد از هواداران به جهت حمایت هایی که در عرصه های مختلف از تیم و باشگاه محبوب خود دارند، از هواداران دعوت می کند با ارسال عدد۶۶ به سامانه ۳۰۳۰ ، باشگاه پرسپولیس را پیش از پیش مورد حمایت خود قرار دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)