پرسپولیس نیوز: هواداران تیم پرسپولیس جو فوق‌العاده‌ای را در ورزشگاه آزادی پدید آوردند.
پیش از آغاز بازی چند نفر از همراهان تیم الهلال می‌خواستند وارد جایگاه ویژه شوند که با ممانعت مسئولان ورزشگاه آزادی همراه شد. البته محمدحسین نژادفلاح که شاهد این صحنه بود وساطت کرد تا میهمانان عربستانی به جایگاه ویژه بروند.
 
* برخی از هواداران پرسپولیس بابت بدرفتاری برخی لیدرها به نژادفلاح شکایت کردند که وی از آنها عذرخواهی کرد.
 
* درگیری فیزیکی بین مسئولان حراست و یک فیلمبردار در جایگاه ویژه به وقوع پیوست که ختم به خیر شد. البته درگیری دیگر در کنار زمین به وجود آمد که با دخالت مأموران سریع تمام شد.
 
* همه ورودی‌های ورزشگاه آزادی با آغاز بازی بسته شد. تا دیگر کسی نتواند وارد ورزشگاه شود. همچنین ترافیک شدیدی در اتوبان تهران – کرج و خیابان‌های اطراف ورزشگاه آزادی وجود دارد.
 
* هواداران پرسپولیس که در اکثر دقایق بازی به صورت هماهنگ تیم‌شان را تشویق می‌کردند جوی استثنایی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند.
 
* هر زمانی که بازیکنان الهلال صاحب توپ می‌شدند صدای سوت کر کننده هواداران پرسپولیس فضای ورزشگاه را پر می‌کرد.
 
* بازیکنان و نیمکت‌نشینان پرسپولیس در ابتدای بازی  دو سه باری به عملکرد داور اعتراض کردند.
 
* برانکو ایوانکوویچ تا دقیقه 40 بازی روی نیمکت نشسته بود.
 
* در حالی که 18 دقیقه از آغاز بازی گذشته بود، تعدادی از هواداران پرسپولیس وارد ورزشگاه شدند.
 
* زمانی که کمک داور دوم بازی گل بازیکنان الهلال را مردود اعلام کردند بازیکنان و نیمکت‌نشینان این تیم به شدت به این مسئله معترض شدند. همین اعتراض باعث شد که هواداران پرسپولیسی یکی دو بطری آب به داخل زمین پرتاب کنند.
زمانی که بازی از جریان می‌افتاد مهدی طارمی کنار زمین می‌رفت و آب می‌خورد. 
 
* هنگامی که هادی نوروزی در دقیقه 42 یک موقعیت گلزنی را از دست داد علی کریمی که در جایگاه ویژه نشسته بود به شکل خاصی از این بابت افسوس خورد.
 
* وقت‌کشی دروازه‌بان الهلال از ابتدای بازی باعث شد تا چندین بار هواداران پرسپولیس و هواداران این تیم به او اعتراض کنند و داور هم یکی، دو بار به این بازیکن اخطار بدهد. 
 
* بعد از پایان نیمه اول برانکو از رضا چلنگر درخواست کرد که اعلام کند رضا خالقی‌فر در زمین بماند و برای حضور در نیمه دوم خودش را گرم کند همچنین بازیکنان ذخیره پرسپولیس هم پس ازپایان نیمه اول در زمین ماندند.
 
* بین دو نیمه سرود باشگاه پرسپولیس از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد. 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)