مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوي باشگاه ملوان انزلي گفت: با حضور كاشاني معلم اخلاق و مايلي‌كهن مربي اخلاق‌مدار در هفته اول ليگ اخلاق بازنده شد.

 

امين افقي اظهار داشت: به دليل اتفاقات رخ داده در ديدار پرسپوليس و ملوان در هفته اول ليگ برتر در ورزشگاه آزادي نامه‌اي اعتراضي به سازمان ليگ و كميته انضباطي فدراسيون فوتبال ارسال كرديم و از اين دو نهاد خواستيم به مسائل رخ داده در اين مسابقه رسيدگي كنند.

وي ادامه داد: انتظار داشتيم با حضور مديري چون حبيب كاشاني كه يكي از معلمان اخلاق است و محمد مايلي كهن، مربي‌اي كه همواره بر مسايل اخلاقي و فرهنگي در فوتبال تاكيد دارد از استمرار فحاشي‌ها نسبت به تماشاگران ملوان ممانعت شود اما متاسفانه در 90 دقيقه بازي هيچ عكس العملي از سوي كادرفني، مديران باشگاه و ليدرهاي پرسپوليس شاهد نبوديم.

سخنگوي باشگاه ملوان تاكيد كرد: اين اتفاقات در هفته اول ليگ و مقابل چشمان رئيس سازمان ليگ و رئيس كميته انضباطي و در ماه مبارك رمضان رخ داد. هواداران ملوان براي اينكه روزه خود را نشكنند بعد از اذان راهي تهران شدند و سزاوار نبود كه به اين روزه‌داران ميهمان اينگونه بي‌احترامي و توهين شود. به عقيده باشگاه ملوان در هفته اول ليگ برتر اخلاق بازنده بزرگ بود و اميدواريم در آينده شاهد بروز چنين اتفاق‌هاي تلخ در ورزشگاه‌ها نباشيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)