مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توانستیم به میداودی اجازه دهیم در دبی بماند.

بهتاش فریبا درباره اعتراض میداودی در فرودگاه به این مسئله که چرا به وی اجازه داده نشده در دبی بماند، گفت: در تهران تصمیم گرفتیم جمعه به بازیکنان استراحت بدهیم و با توجه به اینکه خانواده میلاد در دبی بودند او گفت چرا زودتر به وی اعلام نشد تا در دبی بماند.

اگر در همان امارات هم تصمیم گرفته می شد که تمرین جمعه تعطیل است باز به میداودی اجازه نمی دادیم در دبی بماند. امروز می خواهیم به بوشهر برویم و این تعطیلی برای استراحت به بازیکنان بود.

وی درباره تساوی یک بر یک مقابل الجزیره عنوان کرد: بازی بدی انجام ندادیم. نیمه دوم کمی بازیکنان خسته شدند. من شب همان روز بی خواب شده بودم و بازی را یک بار دیگر این بار بدون احساس و استرس دیدم. بچه ها واقعا خوب بودند.

فریبا در این خصوص که الجزیره بازی ضعیفی انجام داد، اظهار داشت: دلیل بد بودن الجزیره این بود که ما آنها را بسته بودیم. نیمه اول واقعا خوب آنها را بسته بودیم. از طرفی تا تیموریان و جباری بازیکنان همیشگی شوند زمان می برد هر چند که این دو مقابل الجزیره واقعا خوب بودند و زحمت کشیدند. تا زمانی که جباری توان داشت و در زمین بود نیمه زمین برای ما بود.

مربی استقلال در مورد شانس صعود استقلال گفت: از قبل هم گفته بودیم استقلال صعود می کند و هنوز هم می گوییم. الریان را در تهران شکست می دهیم و جای نگرانی نیست. البته مدیریت باشگاه حق دارد نگران باشد من هم خودم نگرانی های خاص خودم را دارم.

فریبا در خصوص اینکه گفته می شود مجتبی جباری به تعویضش اعتراض کرده گفت:  من چنین اعتراضی از جباری ندیدم. جباری خسته شده بود و این تشخیص مظلومی بود که تعویض شود. در بازی با الجزیره خیلی تلاش کردیم و حتی در بعضی دقایق مثل بارسلونا بودیم که بازیکنان چندین ضربه به توپ می زدند. بعد از تعویض ها دوباره بازی را بدست گرفتیم و دو سه موقعیت خوب خلق شد که از دست دادیم.

وی در پایان در ارتباط با بازی فردا مقابل شاهین بوشهر گفت: قطعا بازی سختی است و جنازه ما به بوشهر می رود. بازی کردن در فاصله سه چهار روز تیم را خسته می کند و مجبوریم که با این شرایط به میدان برویم.

 

گفتنی است چندی پیش نیز درگیری بین مظلومی و میداودی در رختکن استقلال رخ داده بود که برخلاف نظر کادرفنی بازیکن استقلال این اتفاق را تکذیب نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)