پرسپولیس نیوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند نامه رسمی خود را در اعتراض به میزبانی کم آنها نسبت به رقبای‌شان در روز جمعه به سازمان لیگ ارائه دهند.
با مشخص شدن ۳۰ هفته لیگ برتر نوزدهم، هواداران پرسپولیس به تعداد میزبانی‌های این تیم در روز جمعه معترض شدند چرا که طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ تیم پرسپولیس فقط دو میزبانی در روز جمعه از رقبای خود خواهد داشت و این در حالی است که تیم تراکتور با ۱۰ میزبانی در روز جمعه، سپاهان با هفت میزبانی و استقلال با سه میزبانی در روز جمعه شرایط بهتری نسبت به قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر دارند.

برهمین اساس محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماس‌هایی تلفنی با مسئولان سازمان لیگ خواستار این شد که در این باره تجدید نظر صورت بگیرد و پرسپولیس میزبانی‌های بیشتری در روز جمعه داشته باشد.

در این رابطه قرار است مکاتباتی هم از سوی باشگاه پرسپولیس با سازمان لیگ صورت بگیرد و سرخ‌ها امیدوار هستند که بتوانند در جمعه‌های بیشتری مقابل هواداران خود به میدان بروند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تماس‌هایی که داشته اعلام کرده که بازی در روزهای تعطیل باعث خواهد شد که هواداران بیشتری از بازی‌های پرسپولیس دیدن کنند و این مسئله باعث خواهد شد تا شور و نشاط بین هواداران این تیم بیشتر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)