مرجع خبری پرسپولیس  : هواداران پرسپولیس پس از تمرین امروز نسبت به عملکرد معمارزاده در دیدار با تراکتورسازی اعتراض کردند.

 

پس از تمرین امروز حدود 40 هوادار پرسپولیس که در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرده ‌بودند، نسبت به عملکرد ضعیف میثاق معمارزاده در دیدار با تراکتورسازی و مصاحبه‌اش مبنی بر اینکه هواداران در این هوا یخ در بهشت بخورند، به شدت اعتراض کردند.

 

پس از این اتفاق رویانیان به سمت هواداران رفت. آنها به مدیرعامل پرسپولیس گفتند: آبروی ما رفته است. پیش از این چه زمانی پرسپولیس 4 تا 4 تا گل خورده بود؟ چرا به وضعیت دروازه‌بان‌ها رسیدگی نمی‌کنید؟ معمارزاده بدترین عملکرد را دارد و آن وقت به هواداران می‌گوید برای کم شدن ناراحتی یخ در بهشت بخورید!

رویانیان هم در پاسخ به هواداران گفت: خود من هم خیلی خسته هستم. تمام سلول های بدنم دچار خستگی شده‌اند. با غیرت هرکاری که لازم بود را انجام‌ داده‌ام. فدای دل ناراحت تک تک‌تان بشوم، اما دل خود من هم سوخته است.

پس از این صحبت‌ها رویانیان در جلسه‌ای با کادرفنی و بازیکنان حاضر شد. هواداران پرسپولیس که می‌خواستند در این جلسه وارد شوند با ممانعت رویانیان مواجه شدند و وی به آنها اعلام کرد با حضور آنها چیزی درست نمی‌شود و اجازه دهید کار خودمان را انجام دهیم.

لیدرها هم در این موضوع سعی در آرام کردن جو داشتند.

هنگام خروج دنیزلی نیز هواداران به او گفتند آبروی ما رفته که سرمربی پرسپولیس به آنها گفت: خونسرد باشید، خودم همه چیز را می‌دانم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)