هواداران تیم فوتبال سپاهان پس از شکست سنگین تیم خود مقابل تراکتورسازی تبریز، شعارهایی علیه مدیرعامل باشگاه سپاهان سر دادند.

مهر، برخی هواداران تیم سپاهان بعد از شکست سنگین این تیم اصفهانی در دیدار با تراکتورسازی تبریز به شدت نسبت به نتیجه به دست آمده اعتراض کرده و علیه مدیرعامل باشگاه شعارهایی سر دادند.

تعداد اندکی از هواداران سپاهان نیز محمدرضا ساکت، مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان را تشویق کرده و نسبت به اظهارات ابتدای فصل مدیرعامل کنونی این باشگاه در مورد بازیکنان جذب شده به تیم سپاهان اعتراض کردند.

هواداران سپاهان پس از آن نسبت به عملکرد حسن اشجاری اعتراض کرده و خواستار بازگشت احسان حاج‌صفی، بازیکن سابق تیم سپاهان که برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوسته، به این تیم سپاهان شدند.

مهدی کریمیان، احسان حاج‌صفی و سیدمهدی سیدصالحی، بازیکنان سابق سپاهان که در حال حاضر در تراکتورسازی به میدان می‌روند، بعد از پیرزی تیم خود با لباس سپاهان به جمع هواداران این تیم رفتند.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه 4 بر یک به سود تراکتورسازی تبریز به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)