مرجع خبری پرسپولیس : آقای کریمی حتی اگر می خواهی به خاطر پول راهی استیل آذین شوی، پیراهن پرسپولیس را با افتخار کنار بگذار !

علي كريمي بار ديگر درباره محمود خوردبين حرف زده و او را به باد انتقاد مي‌گيرد و ادعا مي‌كند كه درباره او افشاگري خواهد كرد اما آنچه آمار مي‌گويد اينكه كريمي، برابر خوردبين، كسوت و سابقه رويايي او، در پرسپوليس هيچ ندارد. ابهام بزرگ اينجاست كريمي كه در پرسپوليس هنوز صاحب حتي يك عنوان قهرماني كامل نشده، چرا بايد حق داشته باشد درباره مردي حرف بزند كه وجودش با وجود پرسپوليس درهم آميخته است. نمي‌توانيم باور كنيم كه كريمي درباره محمود خوردبين، نماد پرسپوليس اينگونه مي‌گويد و در حالي به خوردبين درشتي مي‌كند كه براي پرسپوليس در ليگ تنها چهار فصل بازي كرده است كه از اين چهار فصل، حضور او تنها در يك دوره كامل بوده است. در سال 1377 كريمي به پرسپوليس آمد و در ميانه راه، به خاطر مضروب كردن داور در مسابقات جام دان هيل ويتنام يك سال محروم شد. زماني كه در بهمن 77 او محروم شد پرسپوليس از نزديك‌ترين رقيب خود يعني سپاهان در مسابقات ليگ شش امتياز بيشتر داشت، اما به محض محروم شدن كريمي اختلاف امتياز پرسپوليس با رقبايش بيشتر و بيشتر شد و به 13 امتياز رسيد كه يك بيلان عملكرد فوق‌العاده براي پرسپوليس در ليگ محسوب مي‌شد. اين قهرماني را پرسپوليس بدون علي كريمي به دست ‌آورد. در همين سال، پرسپوليس در مسابقات جام‌حذفي هم صاحب عنوان قهرماني شد.

پرسپوليس اين مسابقات را هم مثل ليگ بدون حضور علي كريمي محروم فتح كرد. پرسپوليس در سال 78 هم، ليگ را بدون كريمي شروع كرد. آنها زود از حريفان جدا شدند و ناگهان از تيم دوم يعني استقلال، 10 امتياز فاصله گرفتند. اين حكايت سال 78 بود، بعد هم كه كريمي آمد، پرسپوليس فاصله‌اش با تعقيب‌كننده كمتر شد و در پايان، سرخپوشان با هفت امتياز اختلاف نسبت به حريف، قهرمان شدند. سال 79، پرسپوليس در تمام فصل علي كريمي را هم داشت و در اين مدت پرسپوليس به عنوان تيم دوم مسابقات فوتبال ليگ رسيد. بعد از سال‌ها پرسپوليس و علي كريمي باز هم به هم رسيدند، اين بار پرسپوليس با علي كريمي به عنوان پنجم ليگ رسيد.
طبق اين آمار، علي كريمي در تمام مدت حضور خود در پرسپوليس هيچگاه يك قهرماني كامل را با سرخپوشان دشت نكرده است. پس توجيه ندارد كه او سابقه محمود خوردبين را زير سوال ببرد كه چرا اينگونه حرف زده است، نه بدتر از آن، او اعتراض مي‌كند كه چرا مردم خوردبين را تشويق مي‌كنند. كريمي يك استثناء در فوتبال ايران و حتي آسياست اما سقفي براي مواضع تند او وجود دارد كه آن حرمت بزرگ‌ترها و افتخارات پيشين پرسپوليس و تيم ملي است.
كريمي، خوردبيني را زير سوال مي‌برد كه با پرسپوليس صاحب تمام افتخارات تاريخ فوتبال به جز قهرماني ليگ 74 و 75 شده است.
توهين كاپيتان كريمي به نماد چند دهه فوتبال پرسپوليس به‌رغم محبوبيت جادوگر، توجيه اخلاقي و نيز فني ندارد و بهتر است شماره هشت اين مواضع را تعديل كرده و اگر قصد كوچ به تيم حسين هدايتي را هم دارد با افتخار پيراهن قرمز پرسپوليس را از تن درآورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)