مرجع خبری پرسپولیس : اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با محمد علی آبادی دیدار کردند

اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس امروز با حضور در محل سازمان تربیت بدنی با محمدعلی آْبادی دیدار کردند.

در این دیدار علی آبادی ضمن قدردانی از تلاشهای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در اداره امور این باشگاه و آماده کردن تیم فوتبال این باشگاه گفت: قطعا یکی از ویژگی های تیم مدیریتی پرسپولیس در فصل جدید هماهنگی ، همدلی و دوری از حاشیه آنهاست و همین موضوع که در چند ماه گذشته شاهد آن بوده ایم می‌تواند رمز موفقیت باشگاه در فصل جاری مسابقات باشد.

رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس با قدردانی از اعضای هیئت مدیره که بدون توجه به مسائل حاشیه‌ای تنها به فکر اداره صحیح باشگاه و کمک به مدیرعامل بوده‌اند، افزود: قطعا ادامه همین روند و همدلی و دوری از حواشی و اختلافات مدیریتی می‌تواند زمینه ساز توفیق روز افزون این باشگاه پر طرفدار و مردمی باشد.

علی آبادی با قدردانی از زحمات عباس انصاریفرد در ماههای گذشته برای آماده کردن تیمی جوان، با انگیزه و بی حاشیه گفت: قطعا این ویژ گی ها یکی دیگر از عوامل موفقیت باشگاه پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود.

رئیس سازمان تربیت بدنی با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس متعلق به همه مردم ایران است، افزود:

 تیم مدیریتی باشگاه باید با انگیزه شاد کردن دل میلیونها نفر همچنان به تلاش روزافزون خود برای موفقیت باشگاه ادامه دهد و به این نکته توجه کند که به هرحال افرادی هستند که از این همدلی و همکاری و بدون حاشیه و اختلاف کار کردن ناراحتند و اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باید مراقب باشند که این همدلی و دوستی خدشه دار نشود و همچنان این رمز موفقیت باشگاه در سال جاری با قدرت بیشتری محافظت شود.

علی آبادی همچنین بر ادامه حمایت دولت و سازمان تربیت بدنی از باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس تاکید کرد.

در این دیدار عباس انصاریفرد مدیر عامل پرسپولیس ضمن قدردانی از حمایت‌های دولت وسازمان تربیت بدنی، گزارشی از اقدامات باشگاه در فصل نقل و انتقالات و نیز روند جذب اسپانسر باشگاه ارائه کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از همراهی های هیئت مدیره خواستار ادامه حمایت سازمان از باشگاه مردمی پرسپولیس شد.

اعضای هیئت مدیره نیز در این جلسه به بیان دیدگاههای خود پیرامون مسائل باشگاه پرداختند و ضمن قدردانی از زحمات سازمان تربیت بدنی بر حمایت از مدیر عامل باشگاه و تلاش برای حفظ جو دوستی و همدلی در باشگاه پرسپولیس جهت نیل به موفقیت و شادی دل هواداران تاکید کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)