مرجع خبری پرسپولیس : بابک معصومی کاپیتان با اخلاق و توانمند فوتسال کشورمان تحت پوشش رایگان کلینیک پرسپولیس به صورت مادام‌العمر قرار گرفت.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با پیشنهاد مدیر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس و حمایت و نظر مساعد عباس انصاری‌فرد،  بابک معصومی کاپیتان بسیار با اخلاق و توانمند تیم ملی فوتسال کشورمان به صورت مادام العمر تحت پوشش رایگان کلینیک پزشکی پرسپولیس قرار گرفت.

بابک معصومی که از بازیکنان جوانان تیم فوتبال پرسپولیس بوده، یکی از بزرگترین فوتسالیست‌های جهان  است که موفق به کسب افتخارات فراوانی جهانی شده است. وی مدت‌هاست در حال مبارزه با بیماری سرطان است و از خداوند منان برای ایشان طلب آفیت داریم.
 
کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ضمن تشکر از عباس انصاری‌فرد و دکتر سودی بابت تحت پوشش قرار گرفتنش در کلینیک باشگاه پرسپولیس گفت: این عیدی خوبی به من بود و امیدوارم تیم ملی فوتسال نیز فردا با تمامی حاضران در سالن 12 هزار نفری عیدی خوبی دهد. من از همین جا از تمامی علاقمندان دعوت می‌کنم با حضور در ورزشگاه و فریادهای ایران ایران خود به قهرمان جهان ثابت کنند ما بهترین هواداران جهان را داریم. در پایان بازهم تمایل دارم از باشگاه پرسپولیس بابت حمایتشان از من و تیم ملی فوتسال تشکر کنم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)