پرسپولیس نیوز : وکیل و مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ نامه جدیدی از دیوان داوری ورزش (C.A.S) دریافت نکرده‌ایم.

مهدی ذاکر، وکیل و مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت پرونده محرومیت این باشگاه در C.A.S به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده در دادگاه حکمیت ورزشی تحت رسیدگی است و وکلای خارجی باشگاه به صورت ویژه و مستمر پرونده را پیگیری می‌کنند.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده با ذکر اینکه هیچ رأیی از C.A.S صادر نشده و موارد مطروحه در رسانه‌ها، گمانه‌زنی رسانه‌ای است، اظهار داشت: پس از جلسه استماع در تاریخ ۹۷/۲/۳ که با حضور سرپرست باشگاه و وکیل خارجی انجام شد، دادگاه داوری ورزش طی دو نوبت، موعد اتخاذ تصمیم در این حضور را تمدید کرده است که اخیراً در تاریخ یکم خرداد موعد اتخاذ تصمیم را برای یک ماه دیگر تمدید و چنانچه مجدداً تجدید کنند تا تاریخ یکم تیر ماه نتیجه آن دادگاه اعلام می‌شود.

ذاکر افزود: باشگاه ریزه اسپور مکاتبه خوبی با C.A.S انجام و صراحتاً اعلام کرده است که طی مذاکرات با باشگاه پرسپولیس، حسن نیت باشگاه، احراز و ریزه اسپور به دنبال محکومیت و محرومیت باشگاه پرسپولیس نیست. از طرف دیگر وکلای خارجی پرونده نیز به صورت مستمر پیگیر نتیجه دادگاه هستند.

وی در ادامه گفت: طبق مقررات دادگاه (C.A.S) چنانچه طرفین پرونده خواستار محرمانه ماندن و عدم افشای جزئیات پرونده باشند، اطلاع‌رسانی در خصوص پرونده، جزئیات و کلیات جلسات و سایر موارد حتی در سایت رسمی دادگاه داوری ورزش درج نخواهد شد و حتی مکاتبات و رأی (C.A.S) به فدراسیون‌ها نیز ارسال نمی‌شود.

مهدی ذاکر در پایان با اشاره به ماده شش مقررات تعیین وضعیت و نقل‌وانتقالات فیفا اظهار داشت: چنانچه به هر علت نتیجه دادگاه منفی باشد که امیدواریم این‌گونه نباشد، با تجویز ماده موصوف و با توجه به خاتمه نقل‌وانتقالات در تاریخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ و انجام محرومیت، باشگاه پرسپولیس می‌تواند تحت شرایطی و مطابق قانون پس از تاریخ مذکور بازیکن آزاد جذب کند. البته در این خصوص، استعلام انجام شده است که منتظر پاسخ فیفا هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)