پرسپولیس نیوز : رئیس سازمان لیگ برتر در نامه‌ای به باشگاه های لیگ برتری زمان نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتری را اعلام کرد.

 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در نامه مهدی تاج نایب رئیس دوم و رئیس سازمان لیگ به مدیران عامل باشگاه های فرهنگی ورزشی آمده است:  از تاریخ 18/8/92 الی 14/9/92 باشگاه ها می توانند جهت نقل و انتقالات و با رعایت مقررات با بازیکنان جدید واجد الشرایط اعم از بازیکنان آزاد یا انتقال از طریق تراضی و یا انتقال موقت قرارداد منعقد کرده و پس از ثبت نام و دریافت ID کارت در مسابقات استفاده کنند.

گفتنی است، با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر و حذفی کشور طبق برنامه از 3/9/92 برگزار می شود، آن دسته از بازیکنانی که حدفاصل هجدهم آبان الی چهاردهم آذر ثبت نام می شوند مجاز خواهند بود تیم طرف قرارداد خود را در مسابقات همزمان همراهی کنند.

همچنین با توجه به آئین نامه نقل و انتقالات بازیکنان حرفه ای فیفا و نقل و انتقال بازیکنان خارجی و یا بازیکنان با تبعیت جمهوری اسلامی ایران که در قرارداد باشگاههای سایر کشورها هستند باید ITC داشته باشند  الزاما باید از طریق سیستم انطباق انتقال (TMS) انجام شود در غیر اینصورت معتبر نبوده و باطل خواهد بود.نقل و انتقال این دسته از بازیکنان از تاریخ 16 دی ماه الی 12 بهمن ماه بلا مانع است و باشگاه ها می توانند دراین مدت با رعایت سایر مقررات اقدام کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)