مرجع خبری پرسپولیس : آقای به ظاهر ورزشکار هر سال مبلغی افزون بر 250 میلیون هم از باشگاهش می‌گیرد و از نظر کارایی فنی شاید جزو 10 بازیکن اول تیمش هم محسوب نشود. از همه بدتر هر از گاهی هم بازوبند کاپیتانی را به دست می‌بندد که این هم برای خودش نوبر است!


بعضی وقت‌ها اخباری از بازیکنان فوتبال می‌شنویم که ما را حیران و متعجب می‌کند. برای مثال چند روز پیش یکی از روزنامه‌ها که خوراکش تیتر کردن اخبار حاشیه‌ای است درباره مشارکت یکی از بازیکنان قدیمی فوتبال در ساخت مواد مخدر آن هم از نوع کراک خبر داده بود. بماند که آن روزنامه ابتدا کد را اشتباهی رفت که این کار منجر به خدشه‌دار شدن چهره یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال ما شد.

معمولا وقتی رسانه ها چنین اخباری به گوش‌شان می‌رسد آن را خیلی بزرگ می‌کنند اما خب، بعضی رسانه‌ها هم هستند که کمتر به این مسائل حاشیه‌ای توجه می‌کنند و با اینکه اطلاعات‌شان از دیگر رسانه‌ها درباره این مسائل حاشیه‌ای بیشتر است اما برای حفظ آبروی ورزشکاران و ورود نکردن به حریم خصوصی‌شان از انتشار اینگونه اخبار خودداری می‌کنند.


در عین حال اما بعضی وقت‌ها نمی‌توان از کنار برخی اخبار گذشت. به خصوص وقتی می‌شنویم یکی از بازیکنان با سابقه استقلال که امسال هم از نیمکت‌نشینی خلاص شده – آن هم به سبب نبود رقیب- هر شب در یکی از قهوه‌ خانه‌های تهران با دوستانش قلیان می‌کشد اول خیلی تعجب می‌کنیم و بعد خیلی متاسف می‌شویم. البته برای اینکه با آبروی کسی بازی نشود – هر چند که هر شب حدود 300-200 نفر این آقای ورزشکار را در آن قهوه‌خانه معروف می‌بینند- از گفتن نام این آقای به اصطلاح ورزشکار خودداری می‌کنم اما وقتی نام استقلال و چند میلیون هواداراش وسط می‌آید خب، نمی‌شود زبان به دهان گرفت، دم نزد و چیزی نگفت.

منظور از انتشار این خبر هم چیزی نیست جز سر عقل آوردن این بازیکن به ظاهر با تجربه‌ که‌ ای آقا! اگر فکر خودت نیستی و برایت اهمیتی ندارد که هر شب تو را در قهوه‌خانه «نمونه» ببینند حداقل فکر آبروی باشگاه‌تان باش و گوش چشمی هم بیندازید به هوادارانی که تصور می‌کنند بازیکنان تیم محبوب‌شان شب ها سر وقت می‌خوابند تا صبح فردا با همه قوا در تمرین‌های تیم‌شان حاضر شوند.

عمق فاجعه اینجا است که آقای به ظاهر ورزشکار هر سال مبلغی افزون بر 250 میلیون هم از باشگاهش می‌گیرد و از نظر کارایی فنی شاید جزو 10 بازیکن اول تیمش هم محسوب نشود. از همه بدتر هر از گاهی هم بازوبند کاپیتانی را به دست می‌بندد که این هم برای خودش نوبر است!

البته این ماجرای قلیان کشی این روزها برای فوتبالیست‌های ما اپیدمی شده و حتما اگر این ماجرا به گوش آقای به ظاهر ورزشکار برسد می‌گوید که ای آقا مگر کدام بازیکن قلیان نمی‌کشد. اما خب، حداقل فایده‌ای که انتشار این اخبار می‌تواند داشته باشد این است که باشگاه و یا بهتر است بگوییم مربیانش کدها را پیگیری کنند تا به نام این آقای به اصطلاح ورزشکار دست یابند.

به هر حال اینکه بازیکنان شب‌ها سروقت بخوابند و از شب‌نشینی و نشست و برخواست با اشخاص منفی خودداری کنند، هم برای خودشان خوب است و هم برای تیم‌شان این وسط هم پرویز مظلومی نقش کلیدی در رفتار بازیکنانش ایفا می‌کند. اوست که باید وضعیت بازیکنانش را پس از تمرین‌ها پیگیری کند یا لااقل از باشگاه بخواهد پیگیر وضعیت بازیکنانش باشد و آنها را تحت کنترل درآورند. کاری که به نظر می‌رسد پرویز مظلومی نمی‌کند یا توجهی به این مسائل جانبی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)