مدیر عامل باشگاه استقلال از عدم پاسخگویی امید ابراهیمی به تماس‌های تلفنی این باشگاه خبر داد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری درباره ماجرای حضور ابراهیمی در یک تیم قطری گفت: ما بازیکن را که به زور نمی‌توانیم بیاوریم و با او قرارداد ببندیم. ۲ هفته است که با او تماس می‌گیریم ولی او تلفن‌ها را جواب نمی‌دهد. از طریق خسرو حیدری به او پیغام دادیم ولی باز هم با ما تماس نگرفت. تا اینکه یکی دو روز پیش متوجه شدیم که به قطر رفته و مذاکراتی را انجام داده است. ابراهیمی برای استقلال زیاد زحمت کشیده است. انتهای فوتبالش است و می‌خواهد جایی برود که پول بیشتری بگیرد. البته او نیامد به ما بگوید چقدر می‌خواهد و نیامد حتی با ما مذاکره کند. شاید ما همان پول را به او می‌دادیم.

او در پاسخ به این سوال که حتی استقلال حاضر بود یک میلیون دلار را به ابراهیمی بپردازد، گفت: نه. قطر چنین پولی به بازیکن ایرانی نمی‌دهد. چه کسی تا الان یک میلیون دلار گرفته است؟

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی ملی‌پوشان استقلال به تمرینات اضافه می‌شوند، گفت: این بازیکنان ۱۴ روز مرخصی داشتند و از فردا باید به تمرین بیایند. اگر نیایند شفر گزارش می‌دهد و باشگاه بر اساس آیین‌نامه با آنها رفتار می‌کند.

افتخاری در واکنش به این سوال که آیا منتظری هر وقت بخواهد می‌تواند از این تیم جدا شود، عنوان کرد: ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم. من کاری به قرارداد ندارم. بازیکن باید دلش با تیم و هوادارانش باشد. دلش برای تیمش بسوزد. قرارداد چیز تشریفاتی است. بازیکن خودش باید بخواهد و به زور اگر او را نگه داریم، برای ما دیگر بازیکن نمی‌شود.

وی درباره جدایی مجید حسینی و حضورش در تیم ترکیه‌ای گفت: مجید حسینی فردا می آید با من صحبت کند. اصلا امکان ندارد با جدایی او موافقت کنیم. چون خودمان به او نیاز داریم. استقلال کمتر از تیم های دیگر پول نمی دهد. برخی از بازیکنان ما که در خارج هستند، کمتر از پولی که استقلال می دهد را می‌گیرند.

او درباره اردوی ترکیه گفت: قرار نبود امروز برویم. فردا راهی ترکیه می شویم.

افتخاری درباره جایگزین امید ابراهیمی، اظهار داشت: ما هم بیکار نمی‌نشینیم. تلاش می‌کنیم و بازیکنی نخواهد بماند، جایگزینش را جذب می‌کنیم تا بتواند خلا را پر کند. در حد همان بازیکن یا بهتر از آن بازیکن باید باشد.

وی درباره بحث حضور بازیکن خارجی در استقلال گفت: شرایط ارزی کشور به گونه‌ای است که نمی توانیم ریسک کنیم. معلوم نیست شرایط ارزی ماه بعد چگونه است. یکی از بحث‌های ما و شفر برای همین بود. تلاش ما برای حفظ همین تیم است. جپارف و تیام هم قرار است به ترکیه بیایند و آنجا توافق می‌کنیم.

افتخاری درباره اظهارات منتشر شده مبنی بر انجام نشدن تست‌های پزشکی بازیکنان استقلال و عقد قرارداد با آنها، گفت: ما همه را برای تست معرفی کردیم. اینکه گفته‌اند با بازیکن مصدوم قرارداد بسته‌ایم، اشتباه است. من قراردادی جز دانشگر را امضا نکرده‌ام تا جواب تست پزشکی بیاید و بعد از جواب تست پزشکی قرارداد امضا می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)