پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری فوتبال گفت در مسابقه پرسپولیس برابر مس یک پنالتی این تیم گرفته نشد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ در حالی که در جریان مسابقه پرسپولیس برابر مس ، کرمانی ها و کادرفنی این تیم به شدت نسبت به عملکرد داوری اعتراض داشتند پس از بررسی مسابقه مشخص شد این پرسپولیس بود که از اشتباهات داوری ضرر کرد.

 

خداداد  افشاریان کارشناس داوری برنامه نود در خصوص این بازی گفت: در نیمه اول در صحنه ای که حسین خانی روی ضربه آزاد سید صالحی را در محوطه شش قدم هل می دهد کاملا واضح است خطا رخ داده و توپ در جریان بازی است و یک ضربه پنالتی پرسپولیس گرفته نشد.

 

وی ادامه داد: همچنین در این نیمه در شرایطی که غلامرضا رضایی در حال تک به تک شدن با حریف بود کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد و آخرین مدافع دو قدم عقب تر بود.

 

افشاریان در خصوص گل دوم که با ضربه کاشته به دست آمد گفت: در این صحنه بازیکن پرسپولیس توپ را می دزدد و مدافع مس پایش را جلوی پای او می گذارد و خطا کاملا صحیح بود.

 

کارشناس داوری کشور درباره اعتراض مسی ها به رعایت نشدن فیرپلی نیز گفت: قشنگ تر این است که توپ به بیرون زده شود اما تمارض هایی که انجام شده و گاهی دیده می شود بازیکنان خود را به مصدومیت می زنند باعث شده این اتفاق بیفتد. اگر این تمارض ها وجود نداشته باشد مطمئنا مشکل حل می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)