مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان از توافق این باشگاه با آرش افشین و همچنین مذاکره با رحمان احمدی خبر داد.

حسین ابن‌قاسم در گفتگو با ایسنا اظهار‌ کرد: با رحمان احمدی مذاکراتی داشته و اکنون منتظر جواب او هستیم. در این زمینه مدیرعامل باشگاه سپاهان تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

وی در ادامه درباره تمدید قرارداد آرش افشین نیز گفت: افشین با باشگاه به توافق رسیده است و قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. قرار است این قرارداد بعدازظهر امروز در هیات فوتبال استان به ثبت برسد. افشین با توجه به مصدومیتی که دارد، باید چهار هفته دیگر استراحت کند.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه با اشاره به اردوهای این تیم در فردیس کرج و تهران عنوان کرد: امروز به کرج اعزام می‌شویم و بعدازظهر همین روز با تیم منتخب کرج دیداری دوستانه را برگزار می‌کنیم. چاگو، هافبک اهل کرواسی نیز بعدازظهر امروز در کرج به تیم اضافه می‌شود. همچنین 23 تیرماه در دیگر دیدار تدارکاتی‌مان به مصاف نفت‌مسجدسلیمان خواهیم رفت. اعضای تیم تا 29 تیر در کرج اردونشین هستند.

وی ادامه داد: پس از آن نیز برای برگزاری اردوی دیگر به تهران می‌رویم و تا سوم مردادماه آنجا هستیم. در این اردو نیز 31 تیر با تیم صبا بازی دوستانه‌ای را برگزار می‌کنیم. سوم مردادماه نیز دیدار تدارکاتی دیگری خواهیم داشت که هنوز حریف‌مان مشخص نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)