تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس فردا در فینال جی‌لیگ کاپ به مصاف کاشیماآنتلرز خواهد رفت.

تیم فوتبال شیمیزو اس‌پالس که هدایت آن برعهده افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران است در ورزشگاه ملی شهر توکیو به مصاف کاشیما آنتلرز خواهد رفت.

شیمیزو اس‌پالس که در هفته‌های اخیر پیروزی‌های ارزشمندی را بدست آورده است و با کسب 48 امتیاز در مکان چهارم جی‌لیگ قرار دارد فردا باید به مصاف تیمی برود که هفته گذشته در لیگ ژاپن مقابل آن به برتری دست یافته است.

کاشیما آنتلرز در آخرین بازی خود در جی‌لیگ مقابل شیمیزو با نتیجه 2 بر یک شکست خورده و درصدد گرفتن انتقام آن باخت خانگی است. این تیم در لیگ ژاپن 10 امتیاز کمتر از شاگردان قطبی کسب کرده‌ و با 38 امتیاز رده سیزدهم را به خود اختصاص داده‌ است. 

در نقطه مقابل شیمیزو با توجه به پیروزی مقابل این تیم پرافتخار و قدرتمند لیگ ژاپن با روحیه‌ای مضاعف به جدال با کاشیما خواهد پرداخت و به دنبال کسب عنوان قهرمانی در این پیکارها است.

شاگردان سابق قطبی در مرحله نیمه نهایی، توکیو را با نتیجه 4 بر 2 شکست داده‌اند و کاشیماآنتلرز هم 5 بر 4 کاشیواریسول را مغلوب کرده است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران تنها 90 دقیقه فرصت دارد تا بتواند با پیروزی مقابل کاشیما، یکی از جا‌م‌های معتبر موفق‌ترین لیگ فوتبال آسیا را کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)