شکست با درخشش دو دروازه بان

مرجع خبری پرسپولیس : نخستین مسابقه پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با شکست همراه شد.

 

به گزارش مرجع خبری تیم های پرسپولیس و الاتحاد از ساعت 21:05 در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه عبدالله فیصل جده به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با نتیجه سه بر یک به برتری دست یابد.

 

گل های مسابقه را عبدالمالک زیایا در دقایق 13 و 75 دوبار و محمد نور در دقیقه 47 از روی نقطه پنالتی برای الاتحاد و مازیار زارع با اشتباه مدافع حریف در دقیقه 20 برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

 

قضاوت این مسابقه بر عهده صالح سوبخیدین از مالزی بود که ضمن اعلام یک ضربه پنالتی برای الاتحاد ، به رحمان احمدی ، غلامرضا رضایی و مازیار زارع از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

 

پرسپولیسی ها با وجود خستگی سفر در سراسر مسابقه بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و درخشش رحمان احمدی دروازه بان پرسپولیس و همچین مبروک زاید دروازه بان الاتحاد مانع به ثمر رسیدن گل های بیشتر در این مسابقه شد.

 

ترکیب پرسپولیس : رحمان احمدی ، سپهر حیدری ، علیرضا نورمحمدی ، ابراهیم شکوری ، حمیدرضا علی عسگری ، تیاگو فراگا ، حسین بادامکی(امیرحسین فشنگچی ، 79) ، مازیار زارع ، محمد نوری ، هادی  نوروزی(وحید هاشیمان ، 57) و غلامرضا رضایی.

سرمربی : علی دایی

 

ترکیب الاتحاد : مبروک زاید ، پائولو جورج ، رضا تکر ، صالح الصقری ، احمد هلیل ، سعود کریری ، نونو آنسیس ، محمد راشد(سلطان النمری ،67) ، حمد المنتشری ، عبدالمالک زیایا(نائف حضیضی) ، محمد نور(راشد الرهیب ،71)

سرمربی : آنتونی اولویرا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)