پرسپولیس نیوز: سرمربی تیم فوتبال الدحیل گفت: بازیکنان ما برای این دیدار در اوج آمادگی قرار دارند.

الرکراکی، سرمربی تیم فوتبال الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: هم ما و هم پرسپولیس در لیگ، صدرنشین هستیم. پس بازی سختی در پیش است.

وی افزود: باید در این بازی حواسمان جمع باشد چون تیم‌های ایرانی در بازی‌های خارج از خانه عملکرد خوبی دارند اما ما باید از میزبانی به نحو احسن استفاده کنیم.

بازیکن تیم فوتبال الدحیل گفت: ما برای این مسابقه آماده هستیم و از همه سالهای گذشته شروع متفاوتی خواهیم داشت و پرسپولیس ایران را می‌شناسیم.

معزعلی بازیکن الدحیل در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ما برای این مسابقه آماده هستیم و از همه سالهای گذشته شروع متفاوتی خواهیم داشت و پرسپولیس ایران را می‌شناسیم. ما نقاط قوت و ضعف آن‌ها را می‌دانیم و ان‌شاء‌الله، الدحیل با حضور هواداران قطری بتواند بازی خوبی در این دیدار ارائه کند.

وی افزود: بازیکنان ما باید با تمرکز کامل وارد میدان شوند. همه تیم‌های گروه ما قدرتمند و دارای سطوح مشخصی هستند اما ما باید در زمین تمرکز و عملکرد قوی داشته باشیم.

معزعلی تصریح کرد: من مطمئن هستم که می‌توانیم فردا مقابل پرسپولیس برنده شویم و به شروع عالی برسیم. در ادامه از مرحله گروهی عبور کنیم و بتوانیم روند روبه رشد و خوبی را در لیگ قهرمانان پشت سر بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)