سه شنبه 4 فروردین:(01:15)
مرجع خبري پرسپوليس:
تیم فوتبال الغرافه – حریف پرسپولیس در مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا – با برتری مقابل الخور در آستانه کسب عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.
هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر شب گذشته با پیروزی دو نماینده این کشور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید. الغرافه که مدعی اصلی قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر است شب گذشته در چارچوب هفته بیست و پنجم این رقابت‌ها به دیدار الخور رفت و موفق شد با سه گل میهمان خود را از پیش رو بردارد.

برای الغرافه در این بازی احمد فارس (2)، انس مبارک (57) و کلمرسون (72) گلزنی کردند تا این تیم با 54 امتیاز در آستانه کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ ستارگان قطر قرار گیرد.

حریف پرسپولیس در مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا در حال حاضر با 54 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر است و اختلافی شش امتیازی با السد تیم دوم جدول دارد. این تیم با کسب یک امتیاز از دو دیدار پیش رو می تواند برای ششمین بار عنوان قهرمانی لیگ قطر را بدست آورد.

حریف قطری تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان نیز با پیروزی سه بر یک خود در جایگاه ششم قرار گرفت.

در دیگر دیدار از هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ ستارگان قطر شب گذشته تیم ام صلال در خانه الریان با نتیجه 3 بریک به پیروزی رسید. این تیم که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با استقلال هم‌گروه است با این پیروزی 32 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده ششم جدول رده بندی مستحکم کرد.

برای ام صلال در دیدار برابر الریان ماگنو آلوز (6) و علاء حبیل (62 و 73) گلزنی کردند و تک گل الریان را نیز آمارا سلیم دیانه در دقیقه 56 به ثمر رساند.

ام صلال و الغرافه حریفان آتی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته سوم از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا هستند.

الغرافه با عنوان قهرمانی لیگ قطر وارد بازیهای لیگ قهرمانان آسیا شده بود.  پرسپولیس در بازی سوم خود چهارشنبه 19 فروردین میزبان الغرافه خواهد بود.
جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر:
1- الغرافه 54 امتیاز
2- السد 48 امتیاز- تفاضل گل 29+
3- الریان 48 امتیاز- تفاضل گل 26+
4- قطر 41 امتیاز
—-
6- ام صلال 32 امتیاز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)