پرسپولیس نیوز : کاروان حریف فردای تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا امروز با پروازی اختصاصی به تهران خواهد آمد.

کاروان تیم فوتبال النصر عربستان حریف فردای پرسپولیس در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امروز و در ساعت 15:30 دقیقه وارد تهران خواهد شد. النصری‌ها با پرواز اختصاصی به کشورمان می‌آیند.

همچنین گفتنی است دو نفر از مدیران این تیم عربستانی روز گذشته به کشورمان آمدند و در هتل آزادی اسکان داده شدند. قرار است کاروان النصر هم بعد از ورود به تهران در همین هتل مستقر خواهد شد.

گفتنی است دیروز داوران و ناظران این دیدار هم راهی تهران شدند تا برای بازی فردا مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

طبق برنامه همچنین نشست خبری سرمربی تیم النصر ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار شود و سپس بعد از تمرین پرسپولیس، بازیکنان النصر تمرین خود را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

تیم فوتبال النصر عربستان، دیشب آخرین تمرین خود را در غیاب چند بازیکن خود، بالاخص ستاره کلیدی‌اش السهلاوی برگزار کرد.
 تیم النصر شب گذشته تمرینات منظم خود را ادامه داد. این تمرینات به منظور آماده‌سازی برای رویارویی با پرسپولیس در روز چهارشنبه است.

تمرین از این قرار گذشت که خورخه داسیلوا سرمربی تیم پیش از همه مطابق معمول حاضر شد، سپس بازیکنان آمدند و نقاط ضعف تیم پرسپولیس را بررسی کردند. داسیلوا پس از آن تکنیک‌هایی که می‌خواهد بازیکنانش مقابل پرسپولیس در پیش گیرند را شرح داد. داسیلوا مطابق معمول تمریناتی را طرح ریزی کرد که با یک برنامه کامپیوتری آن‌ها را برنامه‌ریزی کرد و شامل تمرینات متنوع و بسیار پر تحریک است. بازیکنان در این بین یاد می‌گیرند که چگونه در زمین پخش شوند و موقعیت خاصی را در زمین اختیار کنند و همچنین چگونه در جاهای بسیار تنگ، توپ را به دست آورند.

پس از تمرینات اولیه، بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند و سپس دسته اول و دوم مقابل هم قرار گرفتند و به تمرین عملی دستورات در نیمی از زمین پرداختند و همزمان دسته سوم هم در نیمه دیگر زمین به تمرین پرداخت و پس از چند دقیقه جای خود را با دسته در حال بازی دیگر عوض کرد.در این تمرینات، تمرکز فراوانی بر آمادگی جسمانی و روانی بازیکنان شد.

در حال حاضر دو بازیکن تیم النصر به علت پارگی رباط صلیبی نمی‌توانند تیم خود را همراهی کنند. محمد السهلاوی، مهاجم شماره 10 که بازیکنی کلیدی برای تیمش به شمار می‌رود، در این تمرینات حضور نداشت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)