پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال سیپدرود رشت، گفت: ما با تیمی بازی داریم که در فوتبال آسیا به ما درس داد.

علیرضا امامی‌فر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار داشت: علی کریمی براساس دستور سازمان لیگ در نشست‌ها شرکت نمی‌کند زیرا سرمربیان باید مدرک مربیگری مشخص داشته باشند و باعث افتخار است که در خدمت شما هستم . خوشحالم که در خدمت شما هستم. بازی فردا یک محک جدی برای ما است.

* از شروع کارمان در سپیدرود اطلاع دارید

وی ادامه داد: از شروع کار ما اطلاع دارید؛ ما برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدتی انجام دادیم و کار را با علی کریمی آغاز کردیم و ساختار باشگاه و تیم را تغییر دادیم هرچند که مشکلاتی وجود دارد. با این همه تیم ما کار دارد اما روز به روز بهتر می‌شویم.

* با پرسپولیسی بازی داریم که در آسیا به ما درس داد

امامی فر افزود: پرسپولیس بهترین و تاکتیکی‌ترین تیم ایران است و پشت این تاکتیک تفکرات برانکو وجود دارد. ما مقابل تیمی بازی داریم که در آسیا درس بزرگی به ما داد و نشان داد که در فوتبال ناامیدی وجود ندارد و تا سوت پایان بازی می‌شود تلاش کرد.

* هواداران ما را تنها نگذاشته‌اند

وی ادامه داد: ما با همین انگیزه بالا و شور و نشاطی که وجود دارد کار می‌کنیم و خوشبختانه اعتماد خوبی به کادر فنی و به خصوص آقای کریمی انجام شده و امیدواریم که در ورزشگاه آزادی بازی خوبی انجام دهیم. پرسپولیس به ما فرهنگ مسئولیت‌پذیری و احترام متقابل را یاد داد و آقای کریمی و کادر فنی هم این تفکر را به بازیکنان و هواداران انتقال دادند .هواداران ما هیچ‌گاه تنهایمان نگذاشتند و همگی دست به دست هم می‌دهیم تا فردا فوتبال حرفه‌ای انجام دهیم.

* فاصله‌ها را با امتیاز جبران می‌کنیم

مربی تیم فوتبال سیپدرود رشت درمورد اینکه چرا در لیگ برتر سپیدرود هنوز موفق نشده و برنامه‌ای کادر فنی در این مورد چیست گفت: ما تا نیم فصل و حتی پایان فصل برنامه‌های خودمان را تدوین کرده‌ایم و اینکه چه امتیازاتی بگیریم اما فوتبال شرایط خودش را دارد و گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد که انتظارش را نداریم به همین دلیل کادر فنی باید بتواند در شرایط مختلف تصمیم‌گیری کند با توجه به تفاضل گلی که داریم و شرایط تیم سپیدرود ما به دنبال جبران فاصله‌مان با تیم‌ها از طریق گرفتن امتیاز هستیم. همه بازی‌ها مشکل هستند بعد از بازی با پرسپولیس با پیکان ذوب‌آهن و تراکتورسازی بازی داریم همه اتفاقات را پذیرا هستیم و درصدد هستیم تا مشکلات برطرف شود و بتوانیم نتایج دلخواه خود را بگیریم.

* با علی کریمی می‌خواهیم سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کنیم

وی درمورد اینکه هدف اصلی سپیدرود در لیگ برتر بقا و سقوط نکردن است اظهار داشت: کادر فنی به این نتیجه رسیده که با ورود علی کریمی می‌خواهیم سپیدرود را در لیگ برتر حفظ کنیم سپیدرود تیم با سابقه‌ای است و نمی‌خواهیم این تیم به سرنوشت راه آهن، صبا باتری و پاس تهران منتهی شود. این تیم متعلق به مردم و استان گیلان است و تلاش علی کریمی این است که این تیم حفظ شود و در تاریخ فوتبال ایران بماند. در بخش دوم هم بحث شرایط اقتصادی و جذب بازیکن مطرح است که هدف اولمان در لیگ بقا است البته می‌خواهیم در شرایطی  بهتر از فصل گذشته در لیگ برتر بمانیم و شرایط را خودمان رقم بزنیم.

* از اعتراض به تغییر زمان بازی‌مان مقابل پرسپولیس اطلاعی ندارم

وی درمورد اینکه سپیدرود به تغییر ساعت بازی اعتراض کرده یا نه اظهار داشت: من در این مورد اطلاع دقیقی ندارم و حرفی نمی‌زنم اما اگر عوامل مدیریتی صحبت‌های لازم را انجام داده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)