پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم هر چه زودتر از این شرایط خلاص شویم تا دوباره فوتبال با حضور هواداران برگزار شود.

علیرضا امامی‌فر در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، در خصوص برد شب گذشته پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: واقعیت این است که با توجه به اتفاقاتی که افتاده و اینکه تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند دیگر معنی تیم میزبان و یا میهمان خیلی فرقی با هم نخواهند کرد. هواداران عامل اصلی حمایت از تیم میزبان هستند که با این وضعیت فعلا نمی‌توانند به استادیوم بیایند. امیدوارم هر چه زودتر از این شرایط خلاص شویم تا دوباره فوتبال با حضور هواداران برگزار شود. درباره بازی هم باید اشاره کنم به اینکه به دلیلی تعطیلی تمرینات و بازی‌ها شاهد ناهماهنگی‌هایی از سوی همه تیم‌ها هستیم که این موضوع کاملا عادی در این وضعیت به شمار می‌رود. پرسپولیس هم از این شرایط مستثنی نیست و به عنوان تیم مدعی عنوان قهرمانی گاهی شاهد این ناهماهنگی هستیم که قابل هضم است.

وی ادامه داد: موضوعی که مهم است این است که سمت چپ و راست تیم باید با یکدیگر متعادل باشند چرا که در بازی با تیم‌هایی نظیر شاهین، وقتی توپ را از دست می‌دهند رو به دفاع فشرده می‌آورند که در این شرایط نقش بازیکنان چپ و راست بسیار مهم و کلیدی خواهد بود. در بازی دیروز دیدیم که مهدی شیری و محسن ربیع‌خواه در کناره‌ها تلاش زیادی کردند اما این تعادل باید در هر دو سمت وجود داشته باشد. اتفاق خیلی خوبی که در بازی دیروز شاهدش بودیم به بازی آمدن بشار رسن بود که به نظرم اقدام کاملا هوشمندانه‌ای از سوی یحیی گل‌محمدی به حساب آمد. او توانست با پاس‌های کوتاه و دقیق باعث شود نبض بازی در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد و شاهد بودیم که مالکیت توپ و میدان در اختیار تیم پرسپولیس بود. در این وضعیت وقتی مالکیت توپ و میدان توسط شما بالا برود به تیم حریف فشار بیشتری وارد می‌شود و همین مساله تمرکز تیم حریف را دچار مشکل می‌کند و بازیکنان حریف در چنین وضعیتی یا خطا می‌کنند و یا درصد اشتباهات‌شان بالاتر می‌رود که خوشبختانه مهدی ترابی با استفاده از همین اشتباه موفق شد دروازه شاهین را باز کند. در نهایت بعد از گل هم خیلی خوب بازی اداره شد وبردیم. مهم‌ترین موضوع کسب ۳ امتیاز بود که خوشبختانه تیم به آن دست پیدا کرد تا روند خوب خودش در صدر جدول را ادامه دهد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شانس قهرمانی سرخ‌پوشان را چقدر می‌بینید افزود: نمایش دیروز بازیکنان نشان داد که آنها حتی با وجود ۱۰ نفره شدن هم دوست ندارند موقعیت خوبی که در صدر جدول دارند را از دست بدهند. وقتی تیمی ده نفره می‌شود و برنده از زمین بیرون می‌آید این یعنی اینکه قدر این موقعیت را می‌داند. درباره شانس قهرمانی هم باید اشاره کنم که وضعیت اعداد و ارقام در جدول لیگ ایران مثل لیگ انگلستان نیست که بتوان لیورپول را زودتر از منچسترسیتی قهرمان دانست. وضعیت امتیازی تیم‌ها در لیگ ایران به شکلی است که با کمی لغزش امکان هر اتفاقی هست. شک ندارم که بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم به این موضوع واقف هستند و می‌دانند که کار تمام نشده و به همین دلیل گام‌های مطمئنی بر می‌دارند.

امامی‌فر تصریح کرد: در بازی دیشب مشخص شد که پرسپولیس حتی با ۱۰ نفره شدن هم شیرازه خود را از دست نمی‌دهد و قابلیت این را دارد که بتواند با همین وضعیت برنده از زمین بیرون بیاید. دیشب وقتی کمال کامیابی‌نیا از بازی اخراج شد کادرفنی به خوبی تیم را در وضعیت مناسب نگه داشت و دیدیم که با سیستم ۱_۴_ ۴ بازی ادامه پیدا کرد. در این شرایط باز هم در زمان حمله ۲ بازیکن در جلوی زمین داشتیم و در زمانی که حریف صاحب توپ بود ۲ بازیکن روی پای بازیکن حریف می‌رفتند. با این شرایط می‌توان به این تیم امید زیادی داشت و امیدوارم روند خوب پرسپولیس ادامه داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)