اگربازي هاي ما را ببينيد متوجه مي شويد كه من چه مي گويم. بعد از گلي كه ما ميزيم اگر نيمكت مان را ببنيد به يكدلي در فولاد پي مي بريد.

 گل ؛ مهدي اميرآبادي بعد از طي دوران مصدوميت حالا به يكي از مهره هاي تاثيرگذار فولاد تبديل شده. بازيكني كه انگيزه هاي فراواني براي بازي روبروي پرسپوليس دارد. اميرآبادي درباره اين بازي و جدال با تيم گل محمدي مي گويد:« بازي با پرسپوليس حساس است اما اميدوارم يك بازي خوب و تماشايي از آب دربيايد.

 از وقتي يحيي سرمربي پرسپوليس شده اين تيم پيشرفت كرده و نتايج مطلوبي بدست آورده. ما هم الان 15 هفته است كه نباخته ايم. ما به فكر ركورد نيستيم ، فقط مي خواهيم به همين روند ادامه بدهيم و همچنان مدعي قهرماني باقي بمانيم» اميرآبادي چند سال در تيم ملي همبازي گل محمدي بود.
 او در اين باره مي گويد:« من و آقا يحيي دوستان خوبي براي هم هستيم. سالها در تيم ملي همبازي بوديم و الان هم با هم رفيق هستيم. خيلي خوشحالم كه او در پرسپوليس نتايج خوبي گرفته اما براي اين بازي دوست دارم ما برنده باشيم و پرسپوليس نتيجه نگيرد»

از اميرآبادي پرسيديم بازي روبروي پرسپوليس سخت نيست كه او گفت:« چرا بازي با پرسپوليس سخت باشد؟براي من كه بازي روبروي پرسپوليس در ورزشگاه ازادي اصلا سخت نيست. تازه خوشحالم كه بعد از مدتها در ورزشگاه آزادي بازي مي كنم. فكر مي كنم آخرين بار سال گذشته كه در استقلال بازي مي كردم در اين ورزشگاه به ميدان رفتم. ضمن اينكه من و هواداران پرسپوليس مشكلي با هم نداريم و آنها هيچ وقت عليه من موضع نگرفته اند. حتي در زماني كه براي استقلال بازي مي كردم هم به همين شكل بود و انها به من بي احترامي نمي كردند»
اميرآبادي درباره دلايل موفقيت فولاد مي گويد:« بيشتر موفقيت خود را مديون فركي هستيم. واقعا او طوري برخورد كرده كه بين بازيكن ذخيره و اصلي هيچ تفاوتي وجود ندارد. فركي تفاوتي بين بازيكنان اصلي و ذخيره قائل نمي شود و بازيكنان هم همگي به فكر موفقيت تيم مان هستند. اگربازي هاي ما را ببينيد متوجه مي شويد كه من چه مي گويم. بعد از گلي كه ما ميزيم اگر نيمكت مان را ببنيد به يكدلي در فولاد پي مي بريد»
 مهدي اميرآبادي و مهرداد پولادي از رفقاي قديمي و صميمي هم هستند. اميرآبادي در بازي با پرسپوليس بايد روبروي پولادي بازي كند. او اما براي پولادي به شوخي هم شده كري نمي خواند:« به شوخي هم براي مهرداد كري نمي خوانم. ما بيرون زمين رفيقيم اما داخل زمين رفاقتي نداريم و هر كداممان براي موفقيت تيم خود تلاش مي كنيم. »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)