مرجع خبری پرسپولیس : قلم نیوز با نامه امورخارجه افشا کرد  ! امکانات دولت برای خانواده علی آبادی

در شرایطی که پسر محمد علی‌آبادی در تنها گفت‌وگوی خود در عمر دولت نهم مدعی شده بود که عضوی از خانواده معاون رییس جمهور در فعالیت‌های اقتصادی و ورزشی سازمان تربیت بدنی فعالیت ندارند، افشای نامه حسن میرزاآقا بیک به سفارت ایتالیا برای صدور ویزای همسر و دو دختر محمد علی‌آبادی به ابهامات ادعای پسر ارشد علی‌آبادی افزود.
به گزارش قلم نیوز، از بیست و چهارم مهر سال جاری دومین دوره رقابت‌های کشورهای اسلامی در ایران برگزار می‌شود و کارخانه ایتالیایی تکنوجیم تجهیزات این رقابت‌ها را فراهم خواهد کرد.
بر همین اساس و برخلاف ادعای محسن علی‌آبادی مبنی بر عدم فعالیت عضوی از خانواده معاون رییس جمهور در فعالیت‌های اقتصادی و ورزشی، حسن میرزا آقا بیک دبیر کمیته اجرایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در نامه‌ای که با لوگوی سازمان تربیت بدنی ، کمیته ملی المپیک و فدراسیون همبستگی کشورهای اسلامی همراه شده، در روز بیست و یکم اسفند سال 87 از سفارت ایتالیا در تهران درخواست صدور ویزا برای همسر و دو دختر محمد علی‌آبادی را ارائه کرده است.
در این نامه تاکید شده که ملاقاسم قمصری،

 زهرا و نرگس علی‌آبادی در این سفر محمد علی‌آبادی را همراهی خواهند کرد.
این در شرایطی است که دلیل همراهی این سه نفر در این سفر کاری مشخص نشده و معلوم نیست که همسر و دو دختر علی‌آبادی به چه عنوانی در این سفر حضور پیدا کرده‌اند.
با این حال شاید پاسخ سازمان تربیت بدنی به این خبر این باشد که هزینه سفر سه عضو خانواده علی‌آبادی به ایتالیا بر عهده رییس سازمان تربیت بدنی بوده که در پاسخ باید گفت آیا استفاده از امکانات دولتی و ارسال نامه با لوگوی سازمان تربیت بدنی به سفارت ایتالیا بر خلاف قوانین نیست؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)